گوشی سامسونگ گلکسی S8 در ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی S8 در ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی S8 در ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد

سعید مزارعی
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 22:10
گوشی سامسونگ گلکسی S8 در ۲۶ فوریه رونمایی خواهد شد - تکفارس 

با ظهور یک فاجعه به نام سامسونگ گلکسی نوت ۷ ، شرکت سامسونگ نیاز دارد تا با ارائه ی یک چیزی ذهن ها را از اینکه احتمال یک فراخوانی دوم در راه باشد منحرف کند. این بار ممکن است مدل امن گوشی های نوت ۷ به سامسونگ پس فرستاده شوند. همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه شرکت at&t قصد لغو کلیه گوشی های نوت ۷ فروخته شده ی خود را دارد مطرح است.

هر چهار اپراتور معروف موجود در آمریکا به مشتریان خود اجازه ی تعویض همه ی گوشی های نوت ۷ را با هر مدل موجود در انبار داده اند. اگر ثابت شود که گوشی نوت ۷ که در جریان پرواز چند روز پیش یک مدل جدید و امن بوده است ، احتمالا همه ی وعده های سامسونگ مبنی بر امن بودن این گوشی ها را زیر سوال می برد.

در حالی که شرکت سامسونگ می تواند به از دست دادن میلیاردها دلار با گوشی های نوت ۷ پایان دهد، آینده ی این برند به شدت در خطر است. بنابراین برای دوختن چشم ها به آینده، شرکت سامسونگ یک تیزر از گوشی گلکسی S8 منتشر کرده است. تصویری که سامسونگ از گوشی بعدی خود منتشر کرده است اعلام می کند که این گوشی در روز ۲۶ فوریه در جریان کنفرانس MWC 2017 در شهر بارسلونا معرفی خواهد شد. این رویداد بعدی گلکسی آنپکد است.

اگر ثابت شود که گوشی های جدید و تعویض شده ی نوت ۷ به ناامنی و خطرناکی مدل های اصلی و اولیه هستند به نظر نمی رسد کار زیادی از عهده ی شرکت سامسونگ برای برگرداندن مجدد اعتماد مشتریان بر نمی آید. پس بنابراین برگرداندن تمرکز مشتریان به گوشی گلکسی S8 می تواند ایده ی هوشمندانه ای باشد. به نظر می رسد چند سالی طول می کشد تا سامسونگ افکار عمومی را قانع کند که گوشی های این شرکت گوشی های امنی هستند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید