یک گوشی آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی منفجر شد - تکفارس 
یک گوشی آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی منفجر شد - تکفارس 

یک گوشی آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی منفجر شد

سعید مزارعی
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 21:46
یک گوشی آیفون ۶ پلاس هنگام شارژ با شارژر اصلی منفجر شد - تکفارس 

ABC30 گزارش داده است که یک گوشی آیفون ۶ پلاس در حین شارژ منفجر شده است. این گوشی که متعلق به Yvette Estrada از ایالت کالیفرنیا بود کاملا غیر قابل استفاده شده است. این اتفاق در این هفته در شب پنجشنبه به جمعه رخ داده است. گوشی آیفون ۶ پلاس مورد نظر به شارژر اصلی گوشی وصل بوده است. در حدود ساعت ۳ صبح این شخص با یک صدای بلند و بوی سوختگی پلاستیک از خواب بیدار می شود. آیفون منفجر و کاملا سیاه شده بود.

بر اساس گزارشات این شخص گوشی خود را حدود ۳ ماه پیش خریداری کرده بود. او روز بعد از حادثه با شرکت اپل تماس می گیرد و عکس های مربوط به گوشی سوخته شده را برای آن ها ارسال می کند. او ملزم به گرفتن یک آیفون جدید از فروشگاه محلی شرکت اپل است. در حالی که خود شخص در جریان این حادثه آسیبی ندیده است اما گوشی آیفون منفجر شده به میز و یک جفت شیشه و ساعت اپل واچ او آسیب رسانده است.

اوایل این هفته هم یک گوشی آیفون ۶ پلاسی که در جیب عقب یک دانشجو بود منفجر شده بود. علت انفجار در هر دو اتفاق هنوز مشخص نیست. اگرچه ممکن است علت این حادثه مشکل باتری و یا اتصالی کردن سیم برق بوده باشد. اپل هنوز این حوادث را مهم خطاب نکرده است اما اکنون در حال تحقیق در مورد هر دوی این اتفاقات است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید