بر اساس یک پتنت سامسونگ قصد تولید صفحه نمایش های تاشو را دارد - تکفارس 
بر اساس یک پتنت سامسونگ قصد تولید صفحه نمایش های تاشو را دارد - تکفارس 

بر اساس یک پتنت سامسونگ قصد تولید صفحه نمایش های تاشو را دارد

سعید مزارعی
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - 23:59
بر اساس یک پتنت سامسونگ قصد تولید صفحه نمایش های تاشو را دارد - تکفارس 

سامسونگ یکی از چندین شرکت در صنعت ساخت گوشی های هوشمند است که همیشه در تلاش است تا نوآوری کند. اگاچه تغییراتی را که اعمال می کند همیشه واضح نیست. این شرکت کره ای بدون ساخت برخی از تکنولوژی ها در آزمایشگاه خود نمی تواند دارانده ی بزرگترین بازار گوشی های هوشمند در جهان شود.

از چند سال گذشته شایعاتی مبنی بر ساخت یکی گوشی هوشمند تاشو به وسیله ی شرکت سامسونگ خبر می دهند ، اما گذشته از گوشی گلکسی Round که واقعا یک تلاش ناموفق نبود ، سامسونگ دیگر این تکنولوژی را فعلا در گوشی امتحان نکرده است.

اما به نظر می رسد که سامسونگ باید کمی ریسک کند و گزارش هایی از ثبت یک پتنت توسط سامسونگ در کشور آمریکا منتشر شده است که به آن ها اجازه می کند صفحه نمایش های تاشو تولید کنند.

به گفته ی منابع این صنعت ، تکنولوژی پشت این پتنت به صفحه نمایش های دیودی آلی اجازه ی تا و خم شدن را می دهد. این اولین باری نیست که سامسونگ در ضمینه ی صفحه نمایش های خمیده و تاشو پتنتی ثبت می کند ، اما گزارش های اخیر بسیار مهم هستند از این جهت که این گزارش ها گزارش های دیگری را دنبال می کنند که ادعا می کنند ساسمونگ یک پتنتی را برای یک نرم افزار ثبت کرده است که می تواند از قدرت این صفحه نمایش ها استفاده کند.

در همین مورد هم منابع مشهور اعلام کرده اند که سامسونگ برنامه ای برای سال آینده در مراسم جهانی موبایل دارد و می خواهد دو گوشی هوشمند معرفی کند که از تکنولوژی تاشو استفاده می کنند. یکی از این گوشی ها از وسط تا می شود در حالی که گوشی دیگر از اندازه ی ۵ اینچ می تواند تا ۸ اینچ کش بیاید.

اگرچه باور این مسئله که تنها دو گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ که هر ساله در کنگره جهانی موبایل معرفی می شوند دارای صفحه نمایش های خمیده و تاشو هستند ، اما این حقیقت کاملا مشخص است که این شرکت سخت در تلاش است تا محصولی واقعا انقلابی را روانه ی بازار جهانی بکند. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این گزارش ها درست هستند یا خیر.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید