آیا اپل با کاهش ۷ درصدی فروش آیفون ها رو به رو است؟ - تکفارس 
آیا اپل با کاهش ۷ درصدی فروش آیفون ها رو به رو است؟ - تکفارس 

آیا اپل با کاهش ۷ درصدی فروش آیفون ها رو به رو است؟

امید بصیری
۹ مهر ۱۳۹۵ - 18:00
آیا اپل با کاهش ۷ درصدی فروش آیفون ها رو به رو است؟ - تکفارس 

آیا اپل قصد دارد تا در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته(سه ماهه ی پایانی سال) حدود ۷ درصد کم تر آیفون بفروشد؟! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید تا این موضوع را بفهمیم!

وب سایت دیجی تایمز(Digitimes) گزارش می دهد اپل اخیراً از شرکت تولید کننده ی پنل های صفحه نمایش آیفون ۷ درخواست افزایش ۳۰ درصدی تولید را داشته است. این اطلاعات از سوی شرکت General Interface Solution(یکی از توابع شرکت foxcoon) منتشر شده اند که درخواست های تولید بیشتر پنل ها به این شرکت ارسال شده اند.

با توجه به آنالیز ها و بررسی های انجام شده به نظر تعداد فروش آیفون های ۷ در نیمه ی پایانی سال ۲۰۱۶ به ۸۴ میلیون عدد خواهد رسید که کم تر از ۹۰ میلیون آیفون ۶s ای است که در سال ۲۰۱۵ اپل موفق به فروختن آن ها شده بود. اگرچه درخواست ها با وجود رنگ Jetblack و نسخه ی بزرگتر و دوربین های بهبود یافته همچنان بالا هستند اما به نسبت سال گذشته با کاهش ۶ درصدی در فروش این محصول ها رو به رو هستیم.

در این گزارش ها اشاره می شود که برنامه ی باز پس گیری نوت ۷ از سوی سامسونگ تاثیر زیادی در این افزایش ۳۰ درصدی درخواست اپل برای ساخت پنل هایش دارد. افرادی که نوت های ۷ خود را پس داده اند تمایل زیادی برای خرید آیفون ۷ نشان می دهند. یک نظرسنجی از سوی surveymunkey نشان داد که ۲۶ درصد کسانی که گلکسی نوت ۷ را پس داده اند از بین دو گوشی آیفون ۷ و یا آیفون ۷ پلاس یکی از خریداری کرده اند. اگرچه تحقیقات خود سامسونگ حاکی از آن هستند که ۹۰ درصد کسانی که نوت ۷ خود را پس داده اند صرفاً خواستار دریافت یک نمونه ی جدید از این گوشی هستند. بر طبق گزارش سامسونگ حدود ۶۰ درصد از تمامی نوت های ۷ عرضه شده در ایالات متحده باز پس گیری تعویض و دوباره به مشتریان عرضه شده است.

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.