گوشی های نوت ۷ در تاریخ ۲۸ اکتبر به اروپا باز می گردند - تکفارس 
گوشی های نوت ۷ در تاریخ ۲۸ اکتبر به اروپا باز می گردند - تکفارس 

گوشی های نوت ۷ در تاریخ ۲۸ اکتبر به اروپا باز می گردند

سعید مزارعی
۷ مهر ۱۳۹۵ - 19:13
گوشی های نوت ۷ در تاریخ ۲۸ اکتبر به اروپا باز می گردند - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ هیچ وقت شانس این را پیدا نکرد تا به صورت رسمی در اروپا عرضه شود. تنها آن دسته از مشتریانی که این گوشی را پیش خرید کرده بودند تنوانستن این گوشی را دریافت کنند و آن دسته که منتظر بودن تا پس از عرضه ی فیزیکی این گوشی در فروشگاه ها آن را خریداری کنند هیچ وقت شانس تهیه آن را پیدا نکردند. برنامه ی اصلی برای عرضه ی این گوشی در قاره ی اروپا روز ۲ سپتامبر بود، اما این روز به روز شروع فراخوانی این گوشی در بعضی از کشورها تبدیل شد. گوشی گلکسی نوت ۷ در تاریخ ۱۵ آگوست در کشور آمریکا عرضه شد.

پس بنابراین کاربران اروپایی که قصد خرید این گوشی را دارند می توانند تقویم خود را برای آن روز علامت بزنند. سامسونگ می گوید که این تاریخ به دلیل تمرکز این شرکت بر روی باز پس گیری کامل و بدون نقص این گوشی ها در این قاره است. سامسونگ روز ۲۸ اکتبر را برای عرضه ی این گوشی ها در قاره ی اروپا انتخاب کرده و اعلام کرده است که تا آن روز برنامه ی تعویض گوشی های نوت ۷ کامل انجام شده است.

سامسونگ امروز اعلام کرد که بیش از ۹۰ درصد دارندگان گوشی های نوت ۷ معیوب که گوشی های خود را در طرح باز پس گیری این گوشی ها آورده بودند تصمیم به گرفتن یک گوشی نوت ۷ سالم گرفتند. تا به این جای کار بیش از ۶۰ درصد گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور آمریکا تعویض شده اند. امروز یکی از دارندگان گوشی های ” سالم ” نوت ۷ گزارش کرده است که گوشی او منفجر شده است. هنوز برای قضاوت کردن و گرفتن نتیجه در مورد اینکه آیا علت این انفجار مشکل باتری بوده و یا مشکل از یکی از قطعات داخلی دیگر این گوشی بوده است زود به نظر می رسد.

” همه ی دارندگان گوشی های نوت ۷ در اروپا پیام امنی را از طرف سامسونگ که از آن ها خواسته شده گوشی های خود را تعویض کنند فرستاده شده است و یک بروزرسانی نرم افزاری برای گوشی های نوت ۷ در اروپا منتشر شده است که اجازه ی شارژ گوشی تا بیش از ۶۰ درصد را نمی دهد. ” سامسونگ .

منبع : PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید