لپ تاپ های هیبریدی گوگل احتمالا تا سال آینده عرضه نشوند - تکفارس 
لپ تاپ های هیبریدی گوگل احتمالا تا سال آینده عرضه نشوند - تکفارس 

لپ تاپ های هیبریدی گوگل احتمالا تا سال آینده عرضه نشوند

علی سیف الهی
۶ مهر ۱۳۹۵ - 15:30
لپ تاپ های هیبریدی گوگل احتمالا تا سال آینده عرضه نشوند - تکفارس 

احتمالا شما هم این خبر را که قرار است گوگل دو سیستم عامل اندروید و کروم خود را یکی کرده و در پلتفرم لپ تاپ قرار دهد شنیده باشید. حال شایعاتی منتشر شده اند که مدعی هستند این سیستم عامل هیبرید در سه ماه سوم سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بنا به منابع سایت اندروید پلیس، سیستم عامل جدید که فعلا نام اندرومدا را بر خود دارد، قرار است بر روی کی لپ تاپ با اسم رمز Bison که احتمالا پیکسل ۳ نام خواهد گرفت، اجرا شود.

سایت اندروید پلیس اخبار خود را از منابعی که بنا به گفته ی خودشان مستقل و قابل اعتماد هستند، دریافت کرده است، اما هشدار داده است که احتمالا توضیحات در آینده تغییر کنند. لپ تاپ Bison بنا به گزارشات دارای نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، سنسور  اثر انگشت، دو پورت یو اس بی نوع سی و انواع مختلفی از سنسور ها خواهد بود. این لپ تاپ همچنین دارای حالت تبلت و ورودی استایلوس خواهد بود تا طراحان و هنرمندان بتوانند از آن استفاده کنند و به خلق آثار با استفاده از قلم بپردازند.

بنا به این گزارش، این نوت بوت ترک پدی حساس به فشار، شبیه آن چه که در مک بوک ها شاهد آن هستیم و دارای یک باتری با طول عمری ۱۰ ساعته خواهد بود. گوگل احتمالا قصد دارد تا با لپ تاپ Bison به جنگ اپل برود، چون بنا به گزارشات قصد دارد تا قطر آن را کمتر از ۱۰ میلی متر (نازک تر از مک بود) کند. به علاوه آن طور که در گزارش آمده این لپ تاپ دارای قیمت شروعی برابر با ۷۹۹ دلار خواهد بود که خود رقم نسبتا مناسبی به حساب می آید.

براس سیتم عامل اندرومدا راحت نخواهد بود که برنامه های اندرویدی را بر روی پلتفرم کروم اجرا کند. به همین خاطر سایت اندروید پلیس احتمال می دهد که این سیستم عامل هیبرید از ادغام قابلیت های کروم در سیستم عامل اندروید به دست خواهد آمد و این سیستم عامل موبایل برای کاربران دستکاپ نیز خدمت رسانی خواهد کرد. اگر این اطلاعات درز شده صحیح باشند، ما حدود یک سالی از دیدن لپ تاپ هایی با سیستم عامل اندرومدا فاصله داریم. گوگل احتمالا این سیستم عامل هیبرید را نیز در رویداد ۴ام اکتبر خود، در کنار گوگل هوم، کروم کست ۴K و موبایل پیکسل، معرفی کند.

نظر شما در این باره چیست؟ شما چه انتظاراتی از این سیستم عامل و رویداد ۴ام گوگل دارید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.