گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس توسط MetroPCS به صورت محدود عرضه می شوند - تکفارس 
گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس توسط MetroPCS به صورت محدود عرضه می شوند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس توسط MetroPCS به صورت محدود عرضه می شوند

سعید مزارعی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 16:30
گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس توسط MetroPCS به صورت محدود عرضه می شوند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل با درخواست های بسیار بالایی در آمریکا مواجه شدند که این اتفاق دلیل تاخیر چند روزه و حتی چند هفته ای در رسیدن این گوشی ها بدست مشتریان بود.

اما این دلیل، مانع فروش این گوشی ها توسط اپراتور MetroPCS نمی شود. این اپراتور اخیرا هر دو گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده است، اما یک مشکلی وجود دارد.

به گفته ی MetorPCS ، گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس تنها در تعداد محدودی عرضه می شوند که این بدین معنی است که برخی از مشتریان که این گوشی ها را خریداری کرده اند ممکن است با تاخیر گوشی های خود را دریافت کنند.

همچنین شایان ذکر است که MetorPCS این گوشی ها را تنها در برخی فروشگاه ها قابل خرید قرار داده است و برای کل کشور از عبارت ” به زودی استفاده کرده است “.

لیست قیمت های این گوشی ها هم به این شکل است که مشتریان می توانند گوشی آیفون ۷ با حافظه ی ۳۲ گیگابایتی را به قیمت ۶۴۹ و مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رنگ مشکی براق را به قیمت ۷۴۹ دلار خریداری کنند. قیمت گوشی آیفون ۷ پلاس با ظرفیت حافظه ی ۳۲ گیگابایت ۷۶۹ دلار در حالی که قیمت مدل ۱۲۸ گیگبایتی ۸۶۹ دلار است. هر دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در ۴ رنگ مشکی ، نقره ای ، رز گلد و طلایی در دسترس هستند.

در عین حال بسیاری از مشتریان اپراتور T-Mobile گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس پیش خرید شده ی خود را دریافت کرده اند. امیدواریم عرضه ی همه ی مدل های این گوشی ها در کل کشور دیگر یک مشکل نباشد و اپل آن را رفع کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.