با اپ Typing test می توانید سرعت تایپ خود را با گوشی اندازه گیری کنید - تکفارس 
با اپ Typing test می توانید سرعت تایپ خود را با گوشی اندازه گیری کنید - تکفارس 

با اپ Typing test می توانید سرعت تایپ خود را با گوشی اندازه گیری کنید

سعید مزارعی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 16:10
با اپ Typing test می توانید سرعت تایپ خود را با گوشی اندازه گیری کنید - تکفارس 

تا حالا شده به این قضیه که سرعت تایپ شما با کیبورد گوشی چقدر است فکر کنید؟

اگر شما یک تایپ کننده ی مشتاق هستید، شانس این که برخی از مهارت های خود در افزایش سرعت تایپتان را توسعه دهید تا بتوانید در یک مسابقه از سایر رقبا پیشی بگیرید را دارید.

اپلیکیشن تایپیست در اندروید دقیقا از آن جمله اپلیکیشن ها است : با مجموعه های جالب از تست های سرعت تایپ، به شما اجازه می دهد تا هنگام تایپ کردن کلمه ای که هم اکنون در حال تایپ هستید را به صورت نمایان ببینید و در آخر با یک امتیاز سرعت تایپ شما را نشان می دهد. این اپ دارای یک تست ۱ دقیقه ای است که زمان مناسبی برای این مسابقه به نظر می رسد، البته اگر حوصله تایپ بیشتری داشته باشید تست بیشتر از ۱ دقیقه هم در این اپ وجود دارد.

به طور حتم سرعت تایپ شما به عوامل زیادی از جمله اینکه کیبورد گوشی شما تا چه حد خوب و بزرگ است بستگی دارد. ما این اپ را بر روی گوشی وان پلاس ۳ آزمایش کردیم و پس از چند بار تلاش توانستیم امتیاز ۴۸ کلمه در یک دقیقه را بدست آوریم، اما اگر بازی های گوگل پلی را بر روی گوشی خود دارید می توانید امتیاز دیگران را هم مشاهده کرده و آن را به صورت یک رقابت دربیاورید. بالاترین اکتیاز ۲۰۰ کلمه در دقیقه است که سرعت خیلی بالایی برای تایپ محسوب می شود. برای کشب امتیاز بالای ۱۰۰ نیاز به تمرین خیلی زیادی نیست بلکه باید حتما یک کیبورد فیزیکی واقعی داشته باشید.

با آن و یا بدون آن شما می توانید سرعت خود را از طریق هر دستگاه اندرویدی اندازه بگیرید. خب از طریق این لینک این اپ را دانلود و امتیازات خود را در این جا با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.