اولین فروشگاه فیزیکی اپل در مکزیک، افتتاح شد - تکفارس 
اولین فروشگاه فیزیکی اپل در مکزیک، افتتاح شد - تکفارس 

اولین فروشگاه فیزیکی اپل در مکزیک، افتتاح شد

سعید مزارعی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 15:27
اولین فروشگاه فیزیکی اپل در مکزیک، افتتاح شد - تکفارس 

اپل اولین فروشگاه فیزیکی خود در مکزیک را روز گذشته بازگشایی کرد. یک توییت از مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک منتشر شد که در آن می گوید ” از اینکه از ما استقبال کردید از شما سپاسگزاریم ” . در حالی که این فروشگاه قرار بود در روز شنبه افتتاح شود، مردم زیادی از ساعت ۷ شب روز جمعه جلوی این فروشگاه صف کشیده بودند.

نام مکانی که این فروشگاه در آن واقع شده است Apple Via Santa Fe است و این شرکت بزرگ تکنولوژی قرار است دو فروشگاه دیگر در شهر مکزیکوسیتی افتتاح کند که یکی از آن ها یک فروشگاه جهانی برای فروش گوشی خواهد بود. اپل امیدوار است تا از این فروشگاه جدید در مکزیک به عنوان یک راه ارتباطی به سایر کشورها نظیر آرژانتین ، شیلی و پرو استفاده کند. فروشگاه جدید اپل در شهر مکزیک دارای یک تلویزیون ۳۷ اینچ ، یک نوار زیبا ، کابینت ها و میزهای چوبی و اتاق هایی برای کلاس های مختلف این فروشگاه است. نزدیک به ۲۰۰ کارمند در این فروشگاه مشغول به کار هستند.

اپل یک کمپین ایمیلی در هفته ی گذشته ترتیب داد تا کاربران را به سمت فروشگاه خود بکشاند. این دعوتنامه ها در واقع از هزاران نفر برای بازدید از فروشگاه جدید اپل دعوت کرده بود. برخی از تصاویر مربوط به فروشگاه جدید شرکت اپل در مکزیک را در زیر می توانید ببینید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.