چگونه از گوشی آیفون ۷ اسکرین شات بگیریم - تکفارس 
چگونه از گوشی آیفون ۷ اسکرین شات بگیریم - تکفارس 

چگونه از گوشی آیفون ۷ اسکرین شات بگیریم

سعید مزارعی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 14:33
چگونه از گوشی آیفون ۷ اسکرین شات بگیریم - تکفارس 

گوشی آیفون ۷ با یک دکمه ی خانه ی جدید عرضه شد که مثل نمونه های سال های پیشین فیزیکی و قابل کلیک نیست : شما ممکن است اصلا به این قضیه دقت هم نکرده باشید و متوجه این تغییر نشده باشید، زیرا این دکمه های جدید به دلیل نوع مهندسی حس کلیک واقعی را به کاربر القا می کند. اگر گوشی را خاموش کنید و سپس این دکمه را فشار دهید متوجه می شوید اصلا کلیک نمی شود. به این خاطر که اپل حس کلیک واقعی را با یک ویبره ی زیرکانه که از موتور تپتیک که در داخل گوشی آیفون ۷ قرار داده شده است القا می کند.

خب ممکن است که تعجب کنید که چگونه این دکمه ها که قابل کلیک نیستند توانایی گرفتن عکس از صفحه نمایش یا همان اسکرین شات را دارند.

در حقیقت نحوه ی گرفتن اسکرین شات همانند گذشته است : شما می توانید با فشار دادن دکمه ی کاهش صدا و قفل صفحه که در سمت دیگر گوشی قرار دارد و سپس فشردن دکمه ی خانه از آیفون ۷ و ۷ پلاس اسکرین شات بگیرید. توجه داشته باشید که باید دکمه ی خانه را نگه دارید که فشاری متفاوت با فشردن لحظه ای به شما وارد می شود.

شما صدای کلیک آشنایی را می شنوید . صفحه نمایش یک لحظه چشمک می زند و تصویر اسکرین شات بر روی گوشی شما ذخیره می شود. به همین راحتی.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.