اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس را در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه کرد - تکفارس 
اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس را در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه کرد - تکفارس 

اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس را در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه کرد

سعید مزارعی
۴ مهر ۱۳۹۵ - 22:39
اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس را در ۳۰ کشور دیگر نیز عرضه کرد - تکفارس 

گوشی های امسال شرکت اپل یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در پایان این هفته در ۳۰ کشور مختلف دنیا عرضه خواهند شد. این ۳۰ کشور نیز به ۲۴ کشوری که این گوشی ها در همان روز عرضه یعنی ۱۶ سپتامبر در آن ها به فروش رسیده بود اضافه شده است. این ۳۰ کشور بیشتر شامل بازارهای اروپایی و خاورمیانه می شود. لیست کامل این کشورها شامل آندورا ، بحرین ، بوسنی و هرزگوین ، بلغارستان ، کرواسی ، قبرس ، جمهوری چک ، استونی ، یونان ، گرینلند ، جزیره گرنزی ، مجارستان ، ایسلند ، جزیره ایسل ، جزیره جرزی ، کزوو ، کویت ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، مالدیو ، مالت ، موناکو ، لهستان ، قطر ، رومانی ، روسیه ، عربیتان سعودی ، اسلواکی ، اسلونی می شود.

در حالی که مدل های اصلی این گوشی ها در همان روزهای اول معرفی در کشور آمریکا به اتمام رسیده بود، اپل قول داده است تا به سختی در تلاش است تا تمام مدل ها به خصوص رنگ مشکی براق را برای هر دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس عرضه کند. با اینکه به نظر می رسید که درخواست برای گوشی های آیفون جدید به نسبت گذشته بالا رفته است، یک گزارش از کانال های فروش گوشی های آیفون توسط موسسه ی GFK هفته ی گذشته منتشر شد و اعلام کرده بود که فروش این گوشی ها ۲۵ درصد به نسبت نسل پیشین کاهش یافته است.

همچنین اپل در پایان هفته ی جاری مدل جدید ساعت های هوشمند خود را به نام اپل واچ سری ۲ عرضه خواهد کرد. این ساعت ها هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین قابل خرید هستند و در هفت مدل با بندهای متفاوت عرضه می شوند. رنج قیمت اپل واچ سری ۲ در نسخه ی چرمی از ۱۱۵۰ دلار تا ۱۵۸۰۰ متفاوت است.

علاوه بر کشور آمریکا، نسخه ی چرمی اپل واچ سری ۲ در کشور استرالیا ، بلژیک ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، ایتالیا ، ژاپن ، ماکائو ، روسیه ، سنگاپور ، اسپانیا ، سوئیس ، تایوان ، امارات متحده ی عربی و بریتانیا نیز قابل خریداری است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.