شایعاتی در فضای اینترنت منتشر شده اند که خبر از قیمت دستیار صوتی خانگی گوگل، یعنی گوگل هوم دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوگل هوم آخرین بازیگر در گردونه ی رقابت دستیار های صوتی خانگی است که بنا به شایعات اعلما شده توسط سایت اندروید پلیس،  قیمتی برابر ۱۳۰ دلار خواهد داشت و شامل رنگ بندی های مختلفی، بشتر از آنچه که در کنفرانس I/O گوگل نشان داده شد، خواهد بود. گوگل هوم پاسخ گوگل به آمازون اکو است که اگر قیمت اعلام شده واقعی باشد، چیزی در حدود ۵۰ دلار ارزان تر از رقیبش خواهد ود. اوایل این سال میلادی، آمازون از اکو دات پرده برداری کرد. این دستگاه، نسخه ی کوچک دستتیار صئتی آمازون اکو است و دومین نسل این گجت قیمتی ۵۰ دلاری دارد.

اندروید پلیس همچنین اشاره می کند که کرومکست اولترا، که شایعه شده است قابلیت نمایش فیلم های با کیفیت ۴K را دارد، قیمتی در حدود ۷۰ دلار خواهد داشت. این مقدار تقریبا دو برابر قیمت فعلی کروم کست است. البته همینطور شایعه شده است که این دانگل جدید قابلیت نمایش HDR را نیز خواهد داشت.

همچنین بنا به اعلام سایت اندروید پلیس، گوگل در حال توسعه ی یک روتور هوشمند به نام گوگل وای فای است که قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار خواهد داشت.

به نظر می رسد که همگی این گحت ها در کنفرانس ۴ام کاتبر گوگل رونمایی شوند. باید تا آن زمان منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما درباره ی دستیار صوتی گوگل چیست؟ چه انتظاراتی از کنفرانس ۴ام اکتبر گوگل دارید؟