اپل IOS 10.0.2 را منتشر کرد - تکفارس 
اپل IOS 10.0.2 را منتشر کرد - تکفارس 

اپل IOS 10.0.2 را منتشر کرد

سعید مزارعی
۳ مهر ۱۳۹۵ - 18:58
اپل IOS 10.0.2 را منتشر کرد - تکفارس 

اپل iOS 10.0.2 دومین بروزرسانی برای IOS 10 را هم منتشر کرد. برای دریافت این بروزرسانی به تنظیمت رفته و گزینه ی عمومی را انتخاب کرده و سپس بر روی بروزرسانی نرم افزاری کلیک کنید. حجم این بروزرسانی ۳۳ مگابایت است و برخی مشکلات را برطرف کرده است :

  • پرداختن به مسئله ای که می تواند کنترل صوتی هدفون را که به صورت موقت قطع می شد را حل کند
  • برطرف کردن مشکلی که باعث می شد هنگامی که برخی کاربران به کتابخانه ی عکس ها در آیکلود می رفتن از تصاویر خارج شود.
  • برطرف کردن مشکلی که مانع از فعال سازی برخی از افزونه های اپلیکشن ها می شد

صحبت از مشکل شد باید بگوییم که اپل امیدوار است تا دیگر خبری از مشکلاتی نظیر اختلال برخی دستگاه ها هنگام دانلود و نصب IOS 10 نباشد. باید اضافه کنیم که اپراتور T-Mobile مجبور شد به کاربران خود اعلام کند که دارندگان گوشی های اپل آیفون ۶ ، آیفون ۶s ، آیفون SE تا زمانی که اپل بروزرسانی نرم افزاری که مشکل را حل کند منتشر نکرده است گوشی های خود را به IOS 10 آپدیت نکنند که ظاهرا این اتفاق تا روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد.

همچنین امروز اپل نسخه ی بتای IOS 10.1 را برای عموم منتشر کرد. توسعه دهندگان در اوایل هفته ی گذشته این بروزرسانی را دریافت کرده بودند که شامل امکاناتی مانند حالت عکس برداری پورته برای گوشی های آیفون ۷ پلاس بود. این باعث می شود که کاربران بتوانند از امکانات دوربین دوم گوشی های آیفون ۷ پلاس استفاده کنند که با این بروزرسانی کاربران قادر خواهد بود تا افکت ماتی را بر روی پس زمینه ی تصاویری که در حالت پرتره گرفته بودند اضافه کنند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید