گوگل به خرید توئیتر علاقه مند است - تکفارس 
گوگل به خرید توئیتر علاقه مند است - تکفارس 

گوگل به خرید توئیتر علاقه مند است

علی سیف الهی
۳ مهر ۱۳۹۵ - 21:46
گوگل به خرید توئیتر علاقه مند است - تکفارس 

در ماه های اخیر، توئیتر به خاطر طریقه ی مدیریت شرکتش بسیار مورد نقد قرار گرفته است. با رشد کم و کاهش و منفی شدن سوددهی این شرکت، زمزمه هایی از فروش آن به گوش می رسد و بنا به گزارشات منتشر شده، گوگل نیز به خرید این شرکت علاقه مند است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

همچنین واکنش های منفی کاربران به چگونگی مدیریت این شبکه ی اجتماعی باعث شده است تا کاربران از این شرکت بخواهند که به زیر مجموعه ی یک شرکت بزرگ ملحق شود تا بتواند بدون مشکل فعالیت کند. بنا به گزارش CNBC این اتفاق ممکن است به این زودی ها رخ دهد، چون منابع نزدیکی به این شرکت گفته اند که گوگل، سیل فورس و دیگر شرکت های تکنولوژیکی علاقه مند به مصاحبه با این غول رسانه ی اجتماعی هستند تا بر سر خرید این شرکت به توافق برسند.

این خبر باعث شگفت زده شدن سرمایه گذاران شده است. این خبر باعث شده است تا قیمت سهام این شرکت افزایش ۲۰ درصدی را تجربه کند و هنوز هم در حال صعود ثابت باشد. CBNC می گوید که این شرکت پیشنهاد های علاقه مندی را از شرکت های مختلف دریافت کرده است اما تا به حال پیشنهادی رسمی ارائه نشده است، اما ممکن است این اتفاق به این زودی ها رخ دهد.

گوگل که چندین باز تلاش کرده است تا در فضای رسانه های اجتماعی سهمی را به دست آورد اما شکست خورده است، منابع بسیار بالایی را برای خرید این شرکت دارد اما مجبور است تا همه ی تیم جهانی این شرکت را نیز به خود اضافه کند. سیل فورس، که به خاطر ابزار های CRM و متخصصین حوزه ی پردازش ابری شناخته می شود، از لحاظ مالی بسیار وضعیت مناسبی دارد و می تواند با خرید توئیتر، سرویس های تجاری ابری و اجتماعی خود را گسترش دهد. همچنین بنا به گزارش سایت TechCrunch شرکت وررایزون و در کنار آن مایکروسافت نیز برای خرید این شرکت علاقه مند هستند.

منابع می گویند که خواستاران توئیتر به اطلاعات آن به عنوان یک شبکه ی اجتماعی علاقه مند هستند که البته برای کاربران این خبر چندان خوشحال کننده نیست. اما با این حال، مگر این روز ها شبکه ای اجتماعی پیدا می شود که از کاربران خود کسب درآمد نکند؟

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Google

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید