Blizzard قصد تغییر نام Battle.net را دارد - تکفارس 
Blizzard قصد تغییر نام Battle.net را دارد - تکفارس 

Blizzard قصد تغییر نام Battle.net را دارد

علی سیف الهی
۲ مهر ۱۳۹۵ - 14:20
Blizzard قصد تغییر نام Battle.net را دارد - تکفارس 

نام Battle.net برای سالیان متمادی برابر نام استدیوی بزرگ بلیزارد بوده است و بازیکنان بازی های بلیزارد با این شبکه خاطرات بسیاری را دارند. حال به نظر می رسد که استدیوی بلیزارد قصد تغییر نام Battle.net را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

محبوبیت این سرویس دلیل بسیار خوبی دارد و آن هم بازی Diablo است. این سرویس آنلاین به این بازی کمک کرد تا تجربه ی چند نفره ی آنلاین بی نقصی را در اختیار بازیکنان بگذارد. حال زمان تغییر کرده و استدیوی بلیزارد نیز قصد تغییر نام سرویس آنلاین خود را دارد. البته تکنولوژی این سرویس هیچگونه تغییری نخواهند کرد اما نام تکنولوژی بلیزارد را بر خود خواهند گرفت. استدیوی بلیزارد می گوید که نام Battle.net در این زمانه که پشتیبانی ذاتی بازی از بخش چند نفره بسیار بالاتر از یک بخش ساده رفته است، تاریخ گذشته شده است. حتی بازاریابی در برخی اوقات بسیار سردرگ کننده و خسته کننده است. پس چرا بلیزارد مجبور است تا سرویس خود را به چند سرویس کوچک تقسیم کند؟

“این تغییر باید در چندین ماه آینده انجام پذیرد.”

این خبر برای طرفداران قدیمی بلیزارد خبر ناراحت کننده ای است اما باید گفت که وقت انجام این کار سر رسیده است. نام Battle.net پرچمدار روز هایی است که سرویس هایی نظیر GameSpy، Ten و دیگر سرویس های شخص ثالث لازم بودند تا بازیکنانی که با آدرس های IP آشنا نبودند، آنلاین بازی کنند. این سرویس ها زمانی معنی خود را از دست دادند که بازی ها بخش چند نفره را به عنوان یکی از قابلیت های اصلی بازی نشان دادند و دسترسی اینترنت همگانی نیز یافتن و اضافه شدن به بازی های آنلاین را به کار بسیار راحتی تبدیل کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.