نوت ۷ در لیست استثناهای گوگل قرار گرفت! - تکفارس 
نوت ۷ در لیست استثناهای گوگل قرار گرفت! - تکفارس 

نوت ۷ در لیست استثناهای گوگل قرار گرفت!

امید بصیری
۱ مهر ۱۳۹۵ - 21:28
نوت ۷ در لیست استثناهای گوگل قرار گرفت! - تکفارس 

گوگل برای گوشی گلکسی نوت ۷ یک استثنا قائل شده است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!
حال که برنامه ی عرضه ی مجدد نوت ۷ در بازار های جهانی به خوبی پیش می رود سامسونگ روش هایی را برای شناسایی گوشی های معیوب از گوشی های سالم ارائه کرده است. نوت های ۷ سالم که به تازگی وارد بازار شده اند دارای یک آیکون باتری سبز رنگ هستند که در سه نقطه از این گوشی قابل مشاهده هستند که به سرعت اجازه ی شناسایی این گوشی از نسخه ی معیوب را به کاربر می دهند. اگرچه یک گزارش اعلام می کند که تصمیم سامسونگ مبنی بر استفاده از رنگ سبز در این آیکون و تغییر رنگ آن با راهنمایی هماهنگ سازی سیستم عامل اندروید شرکت گوگل در تضاد است.

تمامی تولید کنندگانی که گوشی های اندرویدی تولید می کنند باید از مفهوم هماهنگی سیستم عامل اندروید تبعیت کنند که علاوه بر سخت افزار و امنیت شامل طراحی داخلی سیستم عامل نیز می شود. قسمت تم های این دستور این قانون را اعلام می دارد: تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی باید برای آیکون های وضعیت نظیر سیگنال دهی گوشی آیکون باتری و یا قسمت نوتیفیکیشن ها از رنگ “سفید” استفاده کنند.

مستندات قبلی نشان می دهند که گوگل قبل از این که به شرکتی اجازه ی استفاده از سیستم عامل اندروید را بدهد آن رابط کاربری و یا به روز رسانی را آزمایش می کند تا مطمئن شود که با سیستم عامل این گوشی هماهنگی دارد. به همین خاطر ممکن است عده ای فکر کنند که گوگل به سامسونگ اجازه ی استفاده از آیکون سبز رنگ را نخواهد داد به دلیل اینکه با قوائد هماهنگی این سیستم عامل در تضاد هستند. اما این گونه نیست. مدیر بخش اندروید سیستم عامل کروم و گوگل پلی شرکت گوگل هیروشی لاکهیمر در توئیتر خود تایید کرده است که: شرکت گوگل برای نوت ۷ و سامسونگ یک استثنا قائل شده است و سامسونگ نیز با اضافه کردن یک قسمت سفید رنگ به دور این آیکون سبز مطمئن شده که این آیکون با هماهنگی های سیستم عامل اندروید در تضاد نیست.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.