پیام رسان گوگل Allo منتشر شد - تکفارس 
پیام رسان گوگل Allo منتشر شد - تکفارس 

پیام رسان گوگل Allo منتشر شد

سعید مزارعی
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - 19:00
پیام رسان گوگل Allo منتشر شد - تکفارس 

همانگونه که در هفته ی گذشته Evan Blass گفته بود بالاخره اپلیکیشن پیام رسان گوگل Allo برای دانلود عموم در دسترس است. در کنار این، اپلیکیشن دیگر شرکت گوگل یعنی Duo در طی کنفرانس I/O معرفی شد و بالاخره Allo یک ماه زودتر از همتای خود عرضه شد.

اکنون هر دوی این اپلیکیشن ها هم Allo و هم Duo به جای حساب کاربری گوگل شما با شماره تلفن همراه تان کار می کنند و در حالی که Duo بیشتر بر روی گفت و گوی تصویری تمرکز کرده است، Allo تلاش دارد تا کاربران سنتی پیام های فوری را جلب کند. در مقایسه با اپ های پیام رسانی مانند واتس اپ و iMassage، گوگل Allo دارای ویژگی های بیشتری از جمله پکیج های استیکر و ویژگی های منحصر به فرد دیگری است.

در واقع گوگل Allo با دستیار مجازی شخصی خود به گوگل Now آماده است که می تواند به راحتی به سوالات شما پاسخ دهد و با دستور ‘@Google’ به جست و جو می پردازد. همه ی این ها خیلی راحت انجام می شود اما یک چیزی که به نظر پس رفت محسوب می شود این است که هیچگونه پشتیبانی از SMS های سنتی انجام نمی گیرد. بله، اگر شما بخواهید با کسی در Allo چت کنید او نیز باید این اپ را داشته باشد که این سوال بزرگی را مطرح می کند که شاید خیلی ها علاقه ای به نصب این اپ را نداشته باشند.

انتشار این اپ آغاز شده است و بستگی به منطقه ای که در آن زندگی می کنید دیر یا زود برای منطقه ی شما هم از طریق این لینک در پلی استور و این لینک در اپ استور منتشر خواهد شد. کاربران اندرویدی که نمی توانند صبر کنند می توانند فایل APK ای اپ را از این لینک دانلود کنند.

منبع : phoneArena  

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.