سامسونگ با یک بروزرسانی نرم افزاری به کاربران برای تعویض گوشی نوت ۷ آن ها هشدار می دهد - تکفارس 
سامسونگ با یک بروزرسانی نرم افزاری به کاربران برای تعویض گوشی نوت ۷ آن ها هشدار می دهد - تکفارس 

سامسونگ با یک بروزرسانی نرم افزاری به کاربران برای تعویض گوشی نوت ۷ آن ها هشدار می دهد

سعید مزارعی
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - 16:37
سامسونگ با یک بروزرسانی نرم افزاری به کاربران برای تعویض گوشی نوت ۷ آن ها هشدار می دهد - تکفارس 

کمپانی سامسونگ در مورد فراخوانی گوشی های نوت ۷ بسیار جدی است و برای همین منظور هم تلاش کرده تا در قالب یک برنامه ی تعویض همه ی گوشی های نوت ۷ معیوب را با نمونه ی سالم و بی خطر آن تعویض کند.

شرکت کره ای سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که بیش از ۵۰۰۰۰۰ هزار گوشی گلکسی نوت ۷ سالم برای تعویض این گوشی ها در کشور آمریکا امروز در دسترس هستند.

با این حال برای آن دسته از کاربرانی که هنوز نمی دانند که گوشی های نوت ۷ آن ها به طور بالقوه ای معیوب و خطرناک هستند، سامسونگ اعلام کرده است که یک بروزرسانی نرم افزاری برای آن ها منتشر می کند تا به آن ها در مورد فرآیند این فراخوانی اطلاعات لازم را بدهد.

کاربرانی که تا کنون توصیه های سامسونگ را مبنی بر خاموش کردن گوشی خود و تعویض به سرعت آن را جدی نگرفته اند یک بروزرسانی نرم افزاری دریافت می کنند که یک اطلاع ایمنی را در بر دارد.

به گفته ی سامسونگ این اطلاع ایمنی هر بار که کاربر گوشی خود را روشن و یا شارژ می کند پدیدار می شود. این بیانیه ی سامسونگ تنها یک روز بعد از اینکه سامسونگ تایید کرد که یک بروزرسانی نرم افزاری دیگر باعث می شود تا آیکون باتری در گوشه ی سمت راست بالای صفحه نمایش به رنگ سبز در آید منتشر می شود. این آیکون سبز رنگ به کاربران اعلام می کند که آن ها یک گوشی نوت ۷ جدید با باتری سالم در اختیار دارند.

اگر شما هنوز هم درباره ی اینکه گوشی نوت ۷ خود را خاموش و تعویض کنید دو دل هستید این بروزرسانی نرم افزاری جدید که به صورت خودکار بر روی گوشی شما نصب می شود به اندازه ی که برای قانع کردن شما لازم و کافی باشد به شما هشدار می دهد تا گوشی نوت ۷ خود را خاموش و سپس با یک گوشی نوت تعویض کنید و یا گوشی دیگری در اختیار بگیرید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید