گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید ۷.۰ نوقا تست شد - تکفارس 
گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید ۷.۰ نوقا تست شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید ۷.۰ نوقا تست شد

سعید مزارعی
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 19:04
گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید ۷.۰ نوقا تست شد - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید ۷.۰ نوقا تست شد. ما از کجا خبر داریم؟ یک تست Geekbench فاش کرد که اخیرا یک گوشی SM-G935F که ما آن را با گلکسی S7 Edge می شناسیم همراه با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا تست شد. این گوشی همراه با نسخه ی ۶.۰.۱ اندروید در تست تک هسته امتیاز ۱۰۰۰ تا ۱۹۰۰ را بدست آورد و در تست چند هسته امتیاز ۴۲۰۰ تا ۵۳۰۰ را کسب کرد. این گوشی با اندروید ۷.۰ نوقا در تست های تک و چند هسته به ترتیب امتیازهای ۲۰۱۶ و ۵۵۸۷ را که بسیار خوب است را بدست آورده است.

نسخه ای از این گوشی که در این تست بنچمارک شرکت کرده است مدل آمریکا نیست که می توان آن را از آن جا که پردازنده ی این گوشی Exynos 8890 بود فهمید. این پردازنده یک پردازنده ی ۸ هسته ای است. تنها مدل های موجود در کشور چین و آمریکا دارای پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۲۰ هستند که یک پردازنده ی ۴ هسته ای به حساب می آید.

همانگونه که اشاره کردیم گوشی گلکسی S7 Edge اکنون دارای نسخه ی ۶.۰.۱ اندروید است. تنها به دلیل اینکه یک تست بنچمارک Geekbench نشان داده است که یک اندروید ۷.۰ نوقا بر روی این گوشی تست شده است، شما نباید انتظار داشته باشید که در مدت کوتاهی این گوشی ها این بروزرسانی را دریافت کنند. کسانی که نسخه های قفل این گوشی ها را در اختیار دارند اولین کسانی هستند که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد و اپراتورهای آمریکا باید بررسی های خود را انجام دهند تا ببینند که شبکه ی آن ها به خوبی با این نسخه از این سیستم عامل کار می کند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.