گوشی های بعدی گوکل احتمالا دارای قیمت گران تری باشند - تکفارس 
گوشی های بعدی گوکل احتمالا دارای قیمت گران تری باشند - تکفارس 

گوشی های بعدی گوکل احتمالا دارای قیمت گران تری باشند

علی سیف الهی
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 23:37
گوشی های بعدی گوکل احتمالا دارای قیمت گران تری باشند - تکفارس 

برای سالیان متمادی گوشی های ساخت خود گوگل دارای قیمت پایینی بوده اند و بسیار اقتصادی به نظر بودند. اما به نظر می رسد گوشی های امسال کمی از این قضیه دور باشند و قیمت بالاتری داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

حتی گوشی ۶۴۹ دلاری نکسوس ۶ نیز با توجه به صفحه های خمیده اش بسیار مناسب بود و مبلغ بالایی به حساب نمی آمد. اما به نظر می رسد که این مبلغ امسال بسیار افزایش خواهد داشت. یک منبع موثق به سایت اندروید پلیس گفته است که گوشی های گوگل امسال که توسط HTC ساخته می شوند و فعلا با نام های Pixel و Pixel XL شناخته می شوند قیمت پایه ای برابر ۶۴۹ دلار خواهند داشت. این قیمت با قیمت گوشی های پرچمدار و بالارده ی آیفون ۷ و گلکسی گلیکسی اس ۷ برابر است و بیشتر از قیمت ۴۹۹ دلاری گوشی نکسوس ۶پی در زمان عرضه ی خود است. به طور حتم گوشی Pixel XL دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل پایه ی خود خواهد بود.

این احتمال می رود که گوگل به فروش اقساطی گوشی ها از طریق اپراتور ها فکر می کند. به احتمال قوی ورایزون تنها اپراتوری خواهد بود که در ایالات متحده گوشی های پیکسل را به فروش خواهند رساند و خریداران از طریق سایت گوگل خواهند توانست تا این گوشی را تهیه کنند.

هنوز معلوم نیست که چه چیزی باعث چنین افزایش قیمتی شده است. سخت افزار بالا به خودی خود باعث افزایش قیمت در گوگل نشده است. هر چند مدیر عامل گوگل آقای ساندرا پیچای گفته است که گوشی های آینده ی گوگل بسیار شخصی سازی شده خواهند بود و قابلیت های نرم افزاری اختصاصی خود را خواهد داشت که به گوشی کمک خواهد کرد تا در بازار رقابت باقی بماند. به جای تمرکز بر روی توسعه دهندگان و پذیرندگان ابتدایی، همانند سری نکسوس ها، گوگل می تواند مستقیما با سازندگان رده بالای اندروید به رقابت بپردازد. آیا اسم گوگل به برندی با کیفیت تبدیل خواهد شد؟ برای فهمیدن حقیقت شما احتمالا زمان بسیاری را منتظر نخواهید ماند و شایعات به معرفی این گوشی ها در چهارم اکتبر اشاره دارند.

نظر شما درباره ی افزایش احتمالی قیمت گوشی های گوگل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.