سامسونگ نوت ۷ را دوباره در بازار کره عرضه کرد - تکفارس 
سامسونگ نوت ۷ را دوباره در بازار کره عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ نوت ۷ را دوباره در بازار کره عرضه کرد

امید بصیری
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 00:19
سامسونگ نوت ۷ را دوباره در بازار کره عرضه کرد - تکفارس 

سامسونگ برنامه ی عرضه ی مجدد نوت ۷ سالم را در بازار کره از سر گرفته است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

 ۱۷ روز قبل بود که سامسونگ اعلام کرد در پی مسئله ی منفجر شدن گوشی های نوت ۷ این شرکت تمامی نوت های ۷ خود را پس خواهد گرفت. این شکرک امروز بر روی قول خود عمل کرده است و برنامه ی عرضه ی مجدد نوت ۷ در کره ی جنوبی را از سر گرفته است.

مشترکین شرکت های ارتباطی KT و Sk باید به همان فروشگاه هایی که از آن ها گلکسی نوت ۷ را تهیه کرده بودند مراجعه کنند اما مشترکین ال جی اوپلوس می توانند به هر فروشگاهی در سراسر کشور مراجعه کنند.

اگر شما با برنامه ی تعویض گوشی های نوت ۷ آشنایی ندارید این برنامه به این صورت است: اگر به نمایندگی های سامسونگ در هر مکانی مراجعه کنید می توانید با تحویل دادن نوت ۷ قدیمی خود یک نوت ۷ جدید را به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سامسونگ دریافت کنید. شما می توانید نوت ۷ را در همان مشخصات نوت ۷ قبلی و حتی در همان رنگ قبلی دریافت کنید.

لازم به ذکر است که مشتریان کره ای این شرکت فقط تا تاریخ ۲۶ سپتامبر مهلت دارند تا برای تعویض این گوشی ها اقدام کنند و پس از آن سامسونگ از قبول این گوشی ها خودداری خواهد کرد. فروش مججد گوشی های سامسونگ از تاریخ ۲۸ سپتامبر از سر گرفته خواهد شد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.