تصاویر جدید از گوشی بالارده تاشوی سامسونگ - تکفارس 
تصاویر جدید از گوشی بالارده تاشوی سامسونگ - تکفارس 

تصاویر جدید از گوشی بالارده تاشوی سامسونگ

سعید مزارعی
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - 23:19
تصاویر جدید از گوشی بالارده تاشوی سامسونگ - تکفارس 

وقتی شما در مورد به یک طراحی تاشو برای گوشی فکر می کنید، معمولا انتظار ندارید که آن گوشی یک گوشی هوشمند باشد. حتی اگر صداهایی در گوشه شما زمزمه کنند که گوشی هوشمند، گوشی هوشمند وقتی که به یک تاشو نگاه می کنید، معمولا آن یک مدلی است که شما را کمی نگران می کند. گوشی سامسونگ گلکسی فولدر ۲ و نسل اول این مدل نمونه های نخستی از این گوشی ها هستند.

اما شرکت سامسونگ ظاهرا معتقد است که مردم عموما نوستالژیک هستند و گوشی های بالارده با طراحی تاشو برنده ی این جدال هستند. همین دیروز بود که تصاویری از یک گوشی با اسم رمز “Veyron” و شماره مدل SM-W2017 منتشر شد. امروز می خواهیم تصاویر بیشتری از این گوشی به شما نشان دهیم.

ما انتظار داریم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا همان رزلوشن Full HD باشد. بار پردازشی این گوشی بر عهده ی چیپ اسنپ دراگون ۸۲۰ است که دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای و پردازشگر گرافیکی Adreno 530 است قرار گرفته است. برای این گوشی تاشو ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی شامل PDAF برای پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. سامسونگ برای گوشی تاشوی خود یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است و از جمله امکانات دیگر این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

ما از معروفیت و محبوبیت این گوشی زیاد مطمئن نیستیم، اما می توانیم هیجان را در یک گوشی تاشو که خاطرات گوشی موتورولا RAZR V3 را در حالی که از آخرین سخت افزار بازار با سیستم عامل اندروید بهره می برد ببینیم. رونمایی از گوشی SM-W2017 ممکن در چند روز آینده باشد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.