نوت ۷ های معیوب را این گونه شناسایی کنید! - تکفارس 
نوت ۷ های معیوب را این گونه شناسایی کنید! - تکفارس 

نوت ۷ های معیوب را این گونه شناسایی کنید!

امید بصیری
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - 20:26
نوت ۷ های معیوب را این گونه شناسایی کنید! - تکفارس 

سامسونگ راه هایی برای شناسایی گلکسی نوت ۷ با مشکل در قسمت باتری از نوت های ۷ ای که همچین مشکلی ندارند ارائه کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ سر انجام رسماً طرح جایگزینی نوت های ۷ معیوب با نوت های ۷ سالم را آغاز کرده است. هیچ تفاوتی بین این گوشی و مدل اصلی وجود ندارد جز اینکه باتری های آن دیگر دارای مشکل نیستند و از یک منبع متفاوت تامین می شوند. حال سامسونگ راه هایی را معرفی کرده است که از طریق آن ها می توانید نوت های ۷ معیوب را از نوت های  ۷ سالم تشخیص دهید.

همان طور که در گزارش هایی قبلی نیز گفته شده بود گوشی های نوت ۷ جدید و بدون مشکل از یک آیکون سبز باتری استفاده می کنند. سامسونگ اعلام کرده که این آیکون در ۳ نقطه قابل مشاهده خواهد بود. استاتوس بار(Status Bar)، صفحه نمایش همیشه روشن(The Always On Display) و صفحه ی مخصوص خاموش کردن گوشی(Power Off prompt screen) . همچنین جعبه ی این گوشی جدید دارای یک قسمت مربعی سیاه کوچک خواهد بود که سریعاً به شما اطلاع می دهد که این گوشی هوشمند دارای مشکل در بخش باتری خود نخواهد بود. سامسونگ بار دیگر تعهد خود نسبت به امنیت مشتریان را به رخ رقیبان خود می کشد و این شرکت از تمامی دارندگان این گوشی های هوشمند در خواست کرده تا در طرح جایگزینی رایگان این نوت های ۷ شرکت کنند. اگر شما نیز یکی از دارندگان این گوشی ها هستید می توانید با تحویل دادن این نوت های به یکی از نمایندگی های سامسونگ به طور رایگان یک گوشی نوت ۷ جدید بگیرید. همچنین شما دو گزینه ی دیگر نیز در اختیار خواهید داشت. می توانید در ازای این گوشی هوشمند یکی از دو گوشی گلکسی S7 و یا گلکسی S7 Edge را دریافت کنید و یا می توانید تمامی مبلغ پرداخت شده ی خود را برای این گوشی پس بگیرید.

black-symbol-galaxy-note-7-box green-battery-icon-galaxy-note-7

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید