دکمه های خانه گوشی های آیفون ۷ هنگام استفاده از دستکش کار نمی کنند - تکفارس 
دکمه های خانه گوشی های آیفون ۷ هنگام استفاده از دستکش کار نمی کنند - تکفارس 

دکمه های خانه گوشی های آیفون ۷ هنگام استفاده از دستکش کار نمی کنند

سعید مزارعی
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - 16:51
دکمه های خانه گوشی های آیفون ۷ هنگام استفاده از دستکش کار نمی کنند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ اکنون محبوبترین و داغ ترین گوشی های بازار هستند. بعد از ماه ها شایعات و گمانه زنی و عکس و فیلم های لو رفته بالاخره شرکت اپل به صورت رسمی جدیدترین گوشی های خود یعنی آیفون ۷ و آِفون ۷ پلاس را در هفته ی گذشته رونمایی و از روز جمعه روانه بازار کرد. از روز رونمایی این گوشی ها همه جا صحبت از آن ها است و همچنین این گوشی ها دلایل بسیاری خوبی را برای خریدشان به ما داده اند. اگرچه آِیفون ۷ انقلابی ترین بروزرسانی گوشی های آیفون از روز اول تاکنون نبوده است، اما هنوز مقدار زیادی از چیزهای جدید در این جا ارزش صحبت کردن در مورد آن ها وجود دارد که مهمترین آن ها دکمه ی خانه ی جدید این گوشی ها است. اپل تصمیم گرفت تا دکمه خانه ی فیزیکی آیفون را با یک سطح از شیشه که در واقع اصلا دکمه نیست جایگزین کند. ” دکمه ی ” خانه ی جدید از موتور تپتیک ساخت خود اپل استفاده می کند که زمانی که آن را فشار می دهیم باز خوردی را از طرف آن دریافت می کنیم که این در واقع یکی از هیجان انگیزترین قسمت های مربوط به این گوشی ها است.

با اینکه که این دکمه ی خانه ی جدید مزیت تنظیم پذیری بیشتر نسبت به دکمه ی خانه ی استفاده شده در گوشی های قبلی را به ما ارائه می کند، حالا که کاربران بالاخره دستشان به این گوشی ها خورده است، به نظر می رسد که با یک مشکل کوچک با تکنولوژی جدید به کار رفته در دکمه ی خانه ی گوشی های آِیفون رو به رو هستیم. به لطف پستی از Myke Hurley در توییتر ظاهرا معلوم شده است که دکمه های جدید خانه در آیفون ۷ تنها زمانی که در ارتباط مستقیم با پوست قرار بگیرند کار می کنند. این شخص تلاش کرد تا هنگامی که تیشرت خود را بر روی انگشت خود قرار داده بود دکمه ی خانه ی گوشی خود را فشار دهد که متوجه شد به طور کلی هیچ واکنشی از طرف آیفون ۷ خود دریافت نمی کند.

به طور کلی ممکن است شما اصلا این قضیه را یک مشکل به حساب نیاورید. اما زمستان در راه است و این بدین معنی است که وقتی هوا بسیار سرد شد و قصد بیرون رفتن از خانه را داشتیم همه ی ما مجبور به استفاده از دستکش خواهیم بود. پس با دستکش هایی که پوشیده ایم پوست ما پوشیده شده است و در نتیجه ما قادر به استفاده از پوست خود با دستکش برای به فشردن دکمه ی خانه ی گوشی خود نخواهیم بود. شما قبلا هم قادر به استفاده از حسگر اثر انگشت و یا به طور کلی هر کاری که وسیله ی انگشت شما انجام می شد هنگام پوشیدن دستکش نبودید اما دکمه های خانه ی جدید عملا زمانی که پوست شما در ارتباط مستقیم با آن قرار نداشته باشد بی استفاده است که به این معنی است که اگر هنگام استفاده از گوشی آیفون ۷ خود از دستکش استفاده کنید شما دیگر قادر به خارج شدن از یک اپلیکیشن و آمدن به صفحه ی خانه نیستید.

احتمالا اولین راه حلی که به ذهنتان خطور می کند استفاده از دستکش های خازنی است که به شما اجازه می دهد تا با صفحه ی لمسی گوشی هوشمند خود در تعامل باشید، اما به نظر می رسد که این راه حل هم جواب نمی دهد زیرا بسیاری از کاربران آن را امتحان کرده و پاسخی نگرفته اند.

با اینکه این قضیه بسیار آزاردهنده به نظر میرسد. شرکت اپل تعداد بسیار زیادی قابلیت کاربردی را برای قفل صفحه نمایش با استفاده از IOS 10 فراهم آورده است که بدون استفاده از دکمه ی خانه کار می کنند. پس بنابراین اینکه قادر به استفاده از دکمه ی خانه ی گوشی آیفون ۷ خود هنگام پوشیدن دستکش نیستید یک مشکل به حساب نمی آید.

اما بازهم کمی آزاردهنده است که ببینید دکمه ی خانه ی گوشیتان به این صورت در زمستان بی استفاده است.

پس بنابراین اگر در ماه های آینده تعداد زیادی از مردم را مشاهده کردید که از دماغ های خود برای فشردن دکمه ی خانه ی گوشی هایشان استفاده می کنند زیاد تعجب نکنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.