LG گوشی میان رده ی دیگری را معرفی کرد - تکفارس 
LG گوشی میان رده ی دیگری را معرفی کرد - تکفارس 

LG گوشی میان رده ی دیگری را معرفی کرد

علی سیف الهی
۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - 09:52
LG گوشی میان رده ی دیگری را معرفی کرد - تکفارس 

اگر نگرانی اصلی شما زمانی که از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید، میزان عمر باتری است و نگرانی دیگری ندارید، گوشی هوشمند ال جی می تواند کمک بسیاری برای رفع نگرانی شما بکند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

گوشی X Power ال جی بر روی شبکه ی Boost Mobile به قیمت ۱۵۰ دلار عرضه شده است و دارای باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است. بقیه ی چیز های این گوشی هوشمند جدید تقریبا همانطور است که می توان از روی قیمت گوشی حدس زد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی است و سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند و دارای دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب و ۵ مگاپیکسلی در جلو است که اموروزه بسیار پایین به حساب می آید. البته با این قیمت انتظار سخت افزار بیشتری از آن نمیشود داشت.

جدا از سخت افزار داخلی این گوشی میان رده، گوشی هوشمند X Power در محدوده ی قیمت خود هنوز بالاترین مقدار باتری را دارد. قلب تپنده ی این گوشی یک پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک است که بنا به گفته ی سازنده اش، دارای بهینه سازی های بسیاری برای افزایش طول عمر باتری است. بنابراین می توان عمر باتری بالایی را از این گوشی انتظار داشت.

همچنین برای اولین بار است که یک گوشی با پردازنده ی ودیاتک که رقیب کوالکام محسوب می شود، بر روی اپراتور های CDMA عرضه می شود (در طول چند هفته ی آینده گوشی X Power برای اپراتور Spirit نیز عرضه خواهد شد). اپراتور T-Mobile نیز برخی از گوشی های دارای پردازنده ی ودیاتک را به فروش می رساند. یکی از علت های قیمت پایین گوشی  X Power مکی تواند قیمت تمام شده ی پایین چیپ های مدیاتک (در مقایسه با نمونه ها مشابه از کوالکام) باشد. ما باید این گوشی را در دست بگیریم تا ببینیم که این گوشی چگونه از وظایف چند وظیفگی بر خواهد آمد.

نظر شما درباره ی این گوشی چیست؟ آیا شما نیز علاقه ای به تهیه ی چنین گوشی هایی با چنین باتری های پر حجمی دارید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.