بروزرسانی WatchOS 3 ساعت اپل را سریع تر می کند و ویژگی های جدیدی را به آن می افزاید - تکفارس 
بروزرسانی WatchOS 3 ساعت اپل را سریع تر می کند و ویژگی های جدیدی را به آن می افزاید - تکفارس 

بروزرسانی WatchOS 3 ساعت اپل را سریع تر می کند و ویژگی های جدیدی را به آن می افزاید

سعید مزارعی
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 21:45
بروزرسانی WatchOS 3 ساعت اپل را سریع تر می کند و ویژگی های جدیدی را به آن می افزاید - تکفارس 

در کنار عرضه ی IOS 10 شرکت اپل همچنین سیستم عامل جدید ساعت های هوشمند خود را به نام WatchOS 3 را نیز معرفی کرد. این آخرین سیستم عامل ساخته شده برای ساعت های هوشمند شرکت اپل است و این سیستم عامل برخی اپلیکیشن ها را در یک سوم زمان باز شدن توسط سیستم عامل WatchOS 2 باز می کند. این به این دلیل است که بسیاری از این اپ ها در حافظه ی خود ساعت به جای اشتراک با آیفون ها ذخیره شده اند.

یکی از این ویژگی ها به نام Scribble به شما اجازه می دهد تا با استفاده از انگشتان خود برای نوشتن یک کلمه برای پاسخ به یک پیام …. یکی از کارهای باحالی که این ویژگی انجام می دهد این است که به شما اجازه می دهد تا با سرعت تمام یک متن را بنویسید بدون اینکه لازم باشد برای پاسخ از طرف ساعت منتظر بمانید. با بروزرسانی WatchOS 3 شما می توانید یک نوع نمایش برای ساعت با اپلیکیشن خود ساعت به جای اپلیکیشن آیفون طراحی و یا تنظیم کنید. همچنین می توانید بین شکل های مختلف ساعت با یک کشیدن ساده به چپ یا راست سوییچ کنید.

WatchOS 3 به شما اجازه می دهد تا وضعیت جسمانی خود و فعالیت های خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید. با کشیدن انگشت از پایین به بالا می توان به بخش مرکز کنترل رفت. این کار همانند قابلیت هم نام خود در IOS به شما اجازه می دهد تا به بسیاری از ویژگی ها و تنظیمات از جمله فعال کردن حالت پرواز، بررسی میزان باتری میانبر بزنید.

ویژگی های جدید دیگری نیز در این بروزرسانی وجود دارد که از جمله ی آن ها می توان به حالت ویلچر برای آن دسته از افرادی که بر روی صندلی چرخدار می نشینند اما همچنان می خواهند فعالیت ورزشی داشته باشند اشاره کرد. ضربه زدن به دکمه ی کناری ساعت اکنون به کاربران اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مورد علاقه خود را تغییر دهند.

برای بروزرسانی ساعت هوشمند اپل ابتدا مطمئن شوید که آیفون شما به آخرین نسخه ی سیستم عامل IOS بروزرسانی شده باشد. ساعت هوشمند شما باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. آیفون خود را به وای فای متصل کرده و آن را در محدوده ی ساعت هوشمند نگه دارید. اپلیکیشن ساعت هوشمند را که بر روی آیفون نصب است باز کنید و بر روی تب ساعت من ضربه بزنید. سپس بر روی عمومی->بروزرسانی نرم افزاری کلیک کنید. بروزرسانی را دانلود کنید. این ممکن است کمی زمان ببرد و لطفا صبور باشید. ساعت هوشمند را خودتان راه اندازی مجدد نکنید. زمانی که بروزرسانی کامل شد ساعت به صورت خودکار راه اندازی مجدد کی شود.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.