اپل تایید کرد که آیفون ۷ پلاس و رنگ مشکی براق آیفون ۷ همگی فروخته شدند - تکفارس 
اپل تایید کرد که آیفون ۷ پلاس و رنگ مشکی براق آیفون ۷ همگی فروخته شدند - تکفارس 

اپل تایید کرد که آیفون ۷ پلاس و رنگ مشکی براق آیفون ۷ همگی فروخته شدند

سعید مزارعی
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 17:26
اپل تایید کرد که آیفون ۷ پلاس و رنگ مشکی براق آیفون ۷ همگی فروخته شدند - تکفارس 

یک بار دیگر زمان آن رسیده تا طرفداران شرکت اپل و گوشی های آیفون با ایجاد صف های طولانی در مقابل فروشگاه های این شرکت در کشورهای مختلف برای خرید جدیدترین آیفون های ساخت شرکت اپل اقدام کنند.

این اتفاق امسال هم رخ می دهد ، اما قبل از رفتن به نزدیک ترین فروشگاه اپل و یا خرده فروشی های دیگر بهتر است به این نکات و اطلاعاتی که در اختیارتان می گذاریم دقت کنید شاید کمی در وقت شما صرفه جویی شود.

به گفته ی اپل آیفون ۷ پلاس اولیه و رنگ مشکی براق آیفون ۷ همگی فروخته شده اند که به این معنی است که خریداران نمی توانند این مدل ها را در روز جمعه خریداری کنند.

خبر خوب این است که کاربران می توانند به صورت آنلاین این مدل ها را خریداری کنند حتی در صورتی که ناموجود باشند.

” با شروع روز جمعه تعداد محدودی از گوشی های آیفون ۷ در رنگ های نقره ای ، طلایی ، رز گلد و مشکی تیره برای خرید حضوری توسط مشتریان در فروشگاه های اپل در دسترس قرار خواهد گرفت. در پیش فروش گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس همه ی رنگ های گوشی آیفون ۷ پلاس و رنگ مشکی براق آیفون ۷ فروخته شده است و امکان خرید این گوشی ها به طور حضوری وجود ندارد. موجودی مدل های مختلف در فروشگاه های مختلف ممکن است متفاوت باشد پس پیشنهاد می کنیم تا مستقیما با هر فروشگاه بررسی کنید.” بخشی از بیانیه رسمی اپل.

کوپرتینویی ها همچنین تایید کردند که در حال حاضر سخت تلاش می کنند تا گوشی های آیفون جدید را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار همه ی افرادی که تقاضا دارند قرار دهند. بر اساس تجربیات قبلی معتقدیم حتی اگر همه ی مدل های آیفون ۷ سریعا به فروش برسند باز هم زمان زیادی تا اینکه اپل دوباره آن ها را جایگزین کند طول نخواهد کشید.

اگر شما برنامه ریزی کردهاید که گوشی آیفون ۷ پلاس یا رنگ مشکی براق آیفون ۷ را تهیه کنید، اگر این مدل ها را پیش خرید نکرده اید ممکن است بخواهید در این باره تجدید نظر کنید.

منبع : phoneArena  

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.