نسخه ی به روز شده ی لپ تاپ XPS 13 شرکت DELL دارای رنگ رزگلد است - تکفارس 
نسخه ی به روز شده ی لپ تاپ XPS 13 شرکت DELL دارای رنگ رزگلد است - تکفارس 

نسخه ی به روز شده ی لپ تاپ XPS 13 شرکت DELL دارای رنگ رزگلد است

علی سیف الهی
۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - 15:15
نسخه ی به روز شده ی لپ تاپ XPS 13 شرکت DELL دارای رنگ رزگلد است - تکفارس 

با معرفی نسل هفتم پردازنده های اینتل، ما منتظر شنیدن اخبار مختلفی از نسخه های به روز شده ی لپ تاپ های مختلف به خصوص مدل XPS 13 شرکت دل بودیم که خوشبختانه واقعیت پیدا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

لپ تاپ XPS 13 دل در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است و برای اینتل نیز آوردگاه بسیار خوبی برای نشان دادن قدرت پردازشی پردازنده های همراه لپ تاپ خود است. شرکت دل مدل به روز شده ی لپ تاپ XPS 13 خود را معرفی کرد و در کنار آن از رنگ بندی جدید این لپ تاپ نیز پرده برداشت و اعلام کرد که رنگ رزگلد نیز به این مدل افزوده شده است.. پر واضح است که خود لپ تاپ XPS 13 و صفحه نمایش بدون حاشیه اش، استاندارد های طراحی لپ تاپ ها را دگرگون ساخته اند و به همین خاطر بیشتر افراد دوست دارند تا رنگ بندی بیشتری از تنها رنگ بیشتر موجود این روز ها، یعنی خاکستری داشته باشند.

به دور از هیاهو های رسانه ای، این آپگرید به سخت افزار دستگاه نیز مربوط می شود. حال مدل های نسل هفتمی پردازنده های Core i3, i5, i7 در این لپ تاپ قرار گرفته اند و قول عملکرد سریع تر و عمر باتری بالا تر را داده اند (۲۲ ساعت و ۲۱ دقیقه در برنامه های سبک و ۱۳ ساعت در وبگردی). همچنین این لپ تاپ به سخت افزار بی سیم جدید Killer مجهز شده است که نوید سرعت بالاتر ارتباط وای فای را می دهد. همچنین اضافه شدن پورت تاندربولت ۳ بسیار پر اهمیت است. با استفاده از این پورت می توان به صفح نمایش های خارجی با کیفیت ۴K متصل گشت و از لپ تاپ به عنوان یک کامپیوتر رومیزی نیز استفاده کرد.

بقیه ی مشخصات فنی تقریبا دست نخورده باقی مانده اند. این مدل با پردازنده ی Core i 3 به همراه صفحه نمایش تمام اچ دی، ۴ گیگابایت حافظه ی رم (کمی عجیب به نظر می رسد) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی جامد به قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اگر خواهان پردازنده ی سریع تر و صفحه نمایش با کیفیت تر به همراه دارای قابلیت لمسی و ۱۶ گیگابایت حافظه ی رم و هارد ۱ رتابایتی جامد باشید، باید خیلی بیشتر هزینه کنید و از جیبتان مایه بگذارید. شرکت دل اعلام کرده است که مدل رزگلد این لپ تاپ از قیمت ۱۱۷۹ دلار آغاز خواهد شد و بسته به انتخاب سخت افزاری که خواهید داشت، هزینه افزایش خواهد یافت.

نظر شما درباره ی این لپ تاپ و رنگ بندی جدید آن چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.