علت اصلی انفجار های نوت ۷ افشا شد - تکفارس 
علت اصلی انفجار های نوت ۷ افشا شد - تکفارس 

علت اصلی انفجار های نوت ۷ افشا شد

امید بصیری
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 18:25
علت اصلی انفجار های نوت ۷ افشا شد - تکفارس 

سامسونگ در نامه ای به سازمان تکنولوژی کره علت اصلی انفجار های نوت ۷ را افشا کرده است. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ تا کنون توضیحاتی را درباره ی علت انفجار های نوت ۷ اعلام کرده است که مشکل از باتری آن بوده اما دقیقاً اعلام نکرده که چه مشکلی باعث این انفجار می شود. حال اخبار تایید نشده ای از انتشار یک گزارش که سامسونگ منتشر کرده می گویند که دلیل اصلی که سامسونگ مجبور شده تا همه ی ۲.۵ میلیون نوت ۷ ای را که از زمان آغاز فروش فروخته بود پس بگیرد مشخص شده است. سامسونگ این گزارش را به سازمان تکنولوژی کره در این ماه ارسال کرده و در آن این شرکت یک مشکل کوچک در تولید این باتری ها را علت انفجار آن ها اعلام می کند.

این غول کره ای اعلام کرده که آن ها متوجه شده اند که یک اشتباه و یا بهتر بگوییم نقص در تولید باعث شده تا فشار زیادی به بدنه ی این باتری ها وارد شده و باعث انفجار آن ها بشود. این مشکل باعث به وجود آمدن قطب های مثبت و منفی و برخورد آن ها با یکدیگر می شود که در نتیجه ی این فعل و انفعالات گرمای شدیدی تولید می شود که در نهایت باعث سوختن خود گوشی نیز می شوند. سامسونگ اعلام کرده که همچنان به دنبال دلایل احتمالی دیگر این موضوع می گردد و با تولید کنندگان باتری خود نیز در تماس است تا بتواند دلیل اصلی این موضوع و انفجار هایی که صدمات شدیدی به وجهه ی سامسونگ وارد کرده است را بیابد.

شرکت Samsung SDI مقصر اصلی این قضایا شناخته می شود. این شرکت وظیفه ی تولید باتری های نوت ۷ را بر عهده داشته که حالا با این فاجعه رو به رو شده است. گزاراشات اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ در حال مذاکره با یک شرکت چینی است تا وظیفه ی تولید باتری های نوت ۷ را حداقل تا زمانی که باتری های تولیدی این شرکت به امنیت کامل برسند به آن ها بسپارد. باید منتظر باشیم و ببینیم واکنش سامسونگ به این خبر چیست.

نوت ۷ احتمالا تا هفته ی آینده دوباره به بازار عرضه خواهد شد و ما باید ببینیم که واکنش خریداران و افرادی که قصد خرید این گوشی را داشتند به این مسئله چیست. آیا آن ها هنوز هم تمایل به خرید نوت ۷ دارند یا با وجود آیفون ۷ ای که تازه معرفی شده و مشکلات پیش آمده دیگر تمایلی به استفاده از این گوشی نگون بخت نخواهند داشت.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.