تصویری از گلکسی S7 آتش گرفته منتشر شد! - تکفارس 
تصویری از گلکسی S7 آتش گرفته منتشر شد! - تکفارس 

تصویری از گلکسی S7 آتش گرفته منتشر شد!

امید بصیری
۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - 12:00
تصویری از گلکسی S7 آتش گرفته منتشر شد! - تکفارس 

به نظر می رسد که مسئله ی آتش گرفتن و منفجر شدن گوشی های سامسونگ مشکلی ریشه دار و عمیق در این شرکت است و به این آسانی دست از سر این شرکت بر نخواهد داشت! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

به احتمال بسیار زیاد مسئله ی آتش گرفتن گوشی های سامسونگ خیلی قبل تر از فاجعه ی نوت ۷ نیز وجود داشتند و صرفاً به دلیل مطرح شدن قضیه گلکسی نوت ۷ و ابعاد پس از آن که حتی باعث شد سامسونگ مجبور شود تمامی نوت های فروخته شده را برای تعویض باتری هایشان پس بگیرد بود که این دملِ چرکینِ آتش گرفتن نیز در میان خیلی ها سر باز کرده و آن ها نیز تصمیم گرفتند تا خبرهای این چنینی را که تا به حال آن چنان رسانه ای نشده بودند بازگو کنند.

اگر کسی در سامسونگ این سوال را از دیگران بپرسد که آیا اوضاع واقعا بدتر از این هم می شود یا نه بی شک با سر تکان دادن های اطرافیانش مواجه خواهد شد. یکی از دارندگان گلکسی S7 Edge که گوشی وی در داخل جیبش آتش گرفته بود و باعث به وجود آمدن سوختگی های درجه ۳ ای بر روی پوست وی شده بود هم اکنون از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده است و حالا هم مورد جدیدی پیش آمده است که بی شک داد سامسونگ را در خواهد آورد! چرا که این گوشی یکی دیگر از پرچم داران این شرکت و در واقع اصلی ترین گوشی تولید شده توسط این کمپانی است که با این مشکل رو به رو می شود و حالا هر ۳ گوشی هوشمند پرچم دار این کمپانی با مشکلات شدیدی رو به رو شده اند. یکی از شهروندان در بریتانیا مدعی شده که گلکسی S7 وی در حالی که هیچ مشکل و مسئله ی مشخص و دلیل مبرهنی نداشته در حالی که در حالت قفل شده روی میز یک کافه بوده ناگهان آتش گرفته است.

شاید حتی آتش گرفتن این گوشی هم مسئله ی عجیبی نباشد اما در موارد مشابه معمولاً اتصال شارژر و اینکه گوشی در حال شارژ بوده دلیل اصلی آتش گرفتن گوشی عنوان می شده است در حالی که در این مورد از همچین چیزی خبری نیست! صاحب این گوشی که بانویی آموزگار است گفته که گوشی وی در حال شارژ شدن نبوده و ناگهان بدون هیچ دلیلی آتش گرفته است.

دوربین امنیتی این کافه تصاویر ثبت شده ای را منتشر کرده که نشان می دهد این دود از داخل این گوشی ناگهان بدون دلیل واضحی پخش می شود و این اتفاق به حدی عجیب و ناگهانی بود که تمامی مشتریان شوکه شده بودند. گلکسی S7 به سوختن خود ادامه داد تا این که یکی از خدمت کاران با یک وسیله ی پارچه مانند آن را گرفته و به بیرون از مغازه پرت کرد. صاحب این گوشی می گوید قبل از اینکه گوشی آتش بگیرد و به هنگام خارج شدن دود از آن گوشی بسیار داغ شده بوده است. این فرد این مدارک را به سامسونگ ارسال کرده است.

همانطور که حتماً شنیده اید این مشکل ابتدا به سراغ گلکسی نوت ۷ آمد و سامسونگ نیز تایید کرد که این مشکل بر سر مسئله ای در باتری این گوشی است و این غول کره ای مجبور شد اقدام به جمع آوری گوشی های خود از سطح بازار بکند. تا کنون مشکل مشابهی با گوشی های سری S7 تایید نشده است و به عنوان پاسخی به این موارد یکی از سخن گویان سامسونگ گفته که هیچ مشکلی در سری S7(S7 و S7 Edge) وجود ندارد. این شرکت همچنین اعلام کرده که در حال بررسی ماجرا است و با مشتری نیز در تماس است.

سامسونگ هم اکنون در حال تجربه ی شرایط بسیار و سخت و بحرانی است که تاثیر آن حتی بر روی سهام این شرکت نیز واضح بوده و باعث افت ۲ میلیارد دلاری ارزش آن شده است. حال با این گزارش های جدید از سری S7 اوضاع سامسونگ می تواند از این هم بدتر شود. سری S7 سهم بزرگی در ترسیم آینده ی موبایلی این شرکت داشته اند و حال با این مشکلات با مخاطرات جدی ای رو به رو شده اند. باید منتظر واکنش های آینده ی سامسونگ به این موضوع باشیم و تا زمان مشخص شدن دلیل این انفجار حتما به توصیه های ایمنی که می شود گوش کنید.

در زیر می توانید عکسی را که از این گوشی منتشر شده است مشاهده کنید.

10th September 2016 Sarah Crockett from Silver End in Essex - her Samsung Galaxy S7 phone exploded while she was out having dinner with her husband

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟! آیا سامسونگ با مشکلی در ابعاد جهانی رو به رو شده است؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.