اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A8 (2016) - تکفارس 
اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A8 (2016) - تکفارس 

اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A8 (2016)

امید بصیری
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - 20:10
اولین تصاویر لو رفته از گلکسی A8 (2016) - تکفارس 

باز هم تصاویر لو رفته از یک گوشی هوشمند اندرویدی و باز هم سامسونگ! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید!

باز هم با تصاویر لو رفته از یک گوشی در خدمت شما هستیم. این بار هم یکی دیگر از گوشی هاتی سامسونگ با مسئله ی درز تصاویر مواجه شده است. حدود یک ماه پیش بودیم که نتایج بنچمارک گوشی گلکسی A8 (2016) سامسونگ به بیرون درز کرد و حدس و گمان هایی را پیرامون این گوشی مطرح کرد. سامسونگ نسخه ی قبلی این گوشی را در ماه جولای گذشته عرضه کرد و به نظر زمان معرفی دوباره ی نسخه ی به روز تر این گوشی برای سال ۲۰۱۶ رسیده است. حدود یک هفته قبل بود که اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی A8 (2016) تاییدیه بلوتوث خود را نیز دریافت کرده است و فقط منتظر دریافقت تاییدیه ی FCC خود است که این مسئله نیز زیاد طول نخواهید کشید. حال امروز شاهد اولین تصاویر لو رفته از این گوشی هستیم.

این تصاویر که توسط حساب کاربری ای با نام @onleakes که خبر از ابعاد ۱۵۶.۶ *۷۷.۵* ۷.۳ می دهد منتشر شده اند بیشتر شبیه به یک گلکسی S7 همراه با اسپیکر جا به جا شده به نظر می رسند. اگر این اطلاعات درست و واقعی باشند این گوشی حتی از گلکسی نوت ۷ نیز پهن تر و بلند تر خواهد بود.

این بنچمارک حاکی از آن هستند که این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ Full HD، پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰ با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز  به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم و همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی از درگاه کارت حافظه ی جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد. از مشخصات دیگر آن می توان به دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین مخصوص عکس برداری سلفیِ ۵ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و همچنین اندروید ۶.۰.۱ اشاره کرد. سامسونگ هنوز رسما هیچ چیزی را راجع به این تلفن تایید نکرده است پس نمی شود هنوز با اطمینان از مشخصات و یا تاریخ احتمالی عرضه ی آن صحبت کرد. اما با توجه به این اطلاعات می توان از احتمال عرضه ی  آن تا آینده ای نزدیک شاید چند هفته ی دیگر یا حداقل معرفی آن خبر داد. در زیر می توانید عکس های متشر شده از این گوشی را مشاهده کنید.

galaxy-a8-2016-renders-1 galaxy-a8-2016-renders-2 galaxy-a8-2016-renders-4

نظر شما درباره ی این گوشی هوشمند چیست؟ آیا نسخه ی قبلی آن را داشته اید!؟ تجربه ی کار با آن چگونه است؟! نظرات خود را با ما به اشتراگ بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید