محتمل ترین زمان برای معرفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ - تکفارس 
محتمل ترین زمان برای معرفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ - تکفارس 

محتمل ترین زمان برای معرفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ

سعید مزارعی
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - 15:13
محتمل ترین زمان برای معرفی گوشی گلکسی S8 سامسونگ - تکفارس 

با اطمینان می توانیم اعلام کنیم که ساسمسونگ به طور حتم گوشی دیگری در سال ۲۰۱۶ معرفی نخواهد کرد. بعد از همه ی این  ها اکنون گوشی های سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge و نوت ۷ این جا هستند و با مشکلاتی که برای گوشی نوت ۷ پیش آمد و سامسونگ مجبور به فراخوانی فبلت خود شد به نظر نمی رسد به این زودی ها خبری از این شرکت کره ای برای معرفی گوشی جدید بشنویم.

در حقیقت گوشی بعدی سامسونگ که ما در مورد آن بیش از هر گوشی دیگر این شرکت هیجان زده و کنجکاو هستیم گلکسی S8 است. شایعات از وجود دو نسخه از این گوشی خبر می دهند- یکی با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که هر دوی آن ها قرار است صفحه نمایش های با لیه ی خمیده داشته باشند و دیگر خبری از صفحه نمایش های صاف در این گوشی ها نیست.

تاکنون خیلی خوب اما سامسونگ چه زمانی قصد دارد گوشی جدید خود را رونمایی کند؟ با اطمینان می توانیم بگوییم که این زمان به اوایل سال آینده یعنی ۲۰۱۷ میلادی باز می گردد. اما می توانیم حدس های دقیق تری هم در این باره بزنیم، پس برای بررسی دقیق تر به جدول زیر نگاه کنید:

به رویه ی آن دقت کردید؟ همانگونه که می بینید در ۲ سال اخیر، شرکت سامسونگ گوشی های سری گلکسی خود را تنها یک روز مانده به نمایشگاه جهانی موبایل که هر ساله در بارسلون  اسپانیا برگزار می شود رونمایی می کند، البته تنها در سال ۲۰۱۴ سامسونگ گوشی گلکسی S5 را در روز اول این نمایشگاه رونمایی کرد.

بنابراین بر اساس سابقه ی شرکت سامسونگ می توانیم حدس بزنیم که این شرکت پرچمدار جدید خود را قبل از نمایشگاه MWC 2017 که قرار است بین روزهای ۲۷ فوریه تا ۲ مارس برگزار شود رونمایی کند، که اگر دقیق تر بخواهیم حدس بزنیم شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S8 را در یک روز کلیدی طی یک مراسمی در روز

۲۶ فوریه ۲۰۱۷

رونمایی خواهد کرد. به طور حتم ممکن است که ما در این باره اشتباه کرده باشیم اما تجارب گذشته ی ما بر اساس تاریخ های رونمایی که اتفاق افتاده است رقم خورده است، با این وجود باز هم بسیار سخت است که بتوانیم بر اساس اتفاقات اخیر زمان دقیقی را بیان کنیم. گوشی گلکسی S5 45 روز بعد از معرفی آن عرضه شد، گلکسی S6/S6 Edge 40 روز بعد از معرفی و گلکسی S7/S7 Edge 19 روز بعد از معرفی عرضه شدند. خیلی سخت است که با این تاریخ ها بتوان پیش بینی دقیق انجام داد اما امیدواریم که مجبور نباشیم تا بیشتر از ۱ ماه برای در دست گرفتن گوشی گلکسی S8 منتظر بمانیم.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید