به روز رسانی جدید Angry Birds 2 با خود دو فصل جدید که هر کدام ۴۰ مرحله جدید دارند به همراه دارد - تکفارس 
به روز رسانی جدید Angry Birds 2 با خود دو فصل جدید که هر کدام ۴۰ مرحله جدید دارند به همراه دارد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Angry Birds 2 با خود دو فصل جدید که هر کدام ۴۰ مرحله جدید دارند به همراه دارد

دانیال دهقانی
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - 23:30
به روز رسانی جدید Angry Birds 2 با خود دو فصل جدید که هر کدام ۴۰ مرحله جدید دارند به همراه دارد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Angry Birds 2 با خود دو فصل جدید که هر کدام ۴۰ مرحله جدید دارند به همراه دارد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

حتی با وجود این که فیلم Angry Birds همین ماه مه گذشته اکران شد، ولی باز هم به نظر بازی انگری بردز (Angry Birds) از یک کهکشان دیگر است، چرا که عمر آن بر روی دستگاه های اندرویدی این ماه به ۶ سال می رسد. شما خودتان باقی ماجرا را می دانید. روویو (Rovio) سازنده بازی اخیراً پارکی را در چین با تم انگری بردز احداث کرد که در آن پرندگان مختلف بازی با اشکال مختلف وجود دارند، همچنین ظرف های غذا، اسباب بازی و دیگر موارد مربوط به بازی نیز در آن یافت می شوند. آیا فکر این موفقیت به ذهن روویویی ها خطور می کرد؟ خودشان که می گویند بازی آن ها قرار است تبدیل به دیزنی (Disney) بعدی شود. در عوض، شاید هم تبدیل به زینگا (Zynga) دیگر شرکت بازیسازی شود و سرنوشتی مشابه آن پیدا کند.

روویو به دنبال بازگرداندن روزهای درخشان این سری به آن با عرضه یک به روز رسانی جدید برای انگری بردز ۲ (Angry Birds 2) است. این به روز رسانی جدید با خود دو فصل جدید، که هر کدام حاوی ۴۰ مرحله تازه هستند به همراه داد. یک خوک جدید به نام بیمر (Beamer) با خود یک تفنگ ضد جاذبه دارد، و یک گروه سه تایی از خوکچه ها قلعه خوک ها (Pig Tower) را تشکیل می دهند. این مورد از حملات پرندگان شما جلوگیری می کند. و اگر شما نیم ساعت برای قلع و قمع کردن خوک ها فرصت دارید، می توانید King Pig Panic را فعال کنید. برای فعال کردن این ویژگی باید تعدادی چالش سخت را در عرض کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهید.

آیا این به روز رسانی دوباره این پرنده های گیج و خنگ را دوباره مطرح خواهد کرد؟ نه. ولی این به روز رسانی به بازی ویژگی های جدید و جالبی را برای آن هایی که هنوز به تیر اندازی با این پرندگان علاقه دارند اضافه خواهد کرد. این به روز رسانی هم اکنون در دسترس قرار دارد، ولی اگر این بازی را از گوشی خود پاک کرده اید (یا مثلاً گوشی خود را تعویض کرده و تصمیم گرفته اید دیگر انگری بردز ۲ را روی آن نصب نکنید) می توانید هم اکنون نسخه کاملاً به روز آوری شده بازی را از استورهای مختلف دانلود کنید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.