متاسفانه گوشی V20 در اروپا عرضه نمی شود، اما هنوز امیدی هست - تکفارس 
متاسفانه گوشی V20 در اروپا عرضه نمی شود، اما هنوز امیدی هست - تکفارس 

متاسفانه گوشی V20 در اروپا عرضه نمی شود، اما هنوز امیدی هست

سعید مزارعی
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - 16:47
متاسفانه گوشی V20 در اروپا عرضه نمی شود، اما هنوز امیدی هست - تکفارس 

شرکت ال جی کمتر از یک هفته ی پیش به صورت رسمی گوشی جدید خود یعنی V20 را معرفی کرد. تا اوایل ماه آینده اپراتورهای موبایل در آمریکا به صورت گسترده دست به انبار کردن این گوشی می زنند. هر چند که این شرکت کره ای اطلاعات دقیقی از کشور هایی که این گوشی در آن ها عرضه می شود منتشر نکرده است.

خبر بد این است که طرفداران اندروید در اروپا بعید است قادر به خرید این گوشی ها از طریق مراجع رسمی باشند. پست های بیشمار ارسال شده توسط کاربران اروپایی در سایت Reddit این حقیقت را که گوشی LG V20 در این قاره قرار نیست در دسترس قرار بگیرد را بیش از پیش برجسته کرده است.

در همین راستا نیز این شرکت کره ای تایید کرده است که در این زمان این شرکت برنامه ای برای عرضه ی گوشی V20 در اروپا ندارد.

علاوه بر این Clove یکی از فروشندگان عمده در بریتانیا اعلام کرده است که گوشی LG V20 به صورت رسمی در این کشور عرضه نخواهد شد. اما با همه ی این ها همانگونه که پیشتر برای گوشی V10 نیز اتفاق افتاده بود، Clove تلاش خواهد کرد تا با تامین این گوشی از اروپا آن را در اختیار مشتریان در این کشور قرار دهد.

مشکل اینجاست که به نظر می رسد شرکت ال جی برای عرضه ی گوشی V20 در هیچکدام از کشورهای اروپایی قانع نشده است، بنابراین تنها اگر Clove بتواند این گوشی را از سایر نقاط تهیه کند شانس اندکی وجود دارد که این گوشی به زودی در کشور بریتانیا در دسترس قرار بگیرد.

این دلیل که شرکت ال جی تاکنون هیچگونه بیانیه ای در راستای کشورهایی که قرار است این گوشی در آن ها فروخته شود منتشر نکرده است می تواند کور سوی امیدی برای کشورهایی که نام آن ها از بازارهای اولیه از قلم افتاده است باشد.

متاسفانه هیچ صحبتی از اینکه طرفداران اندرویدی در کدام کشورها پس از عرضه ی این گوشی قادر به تهیه آن هستند نشده است. بنابراین ما تنها می توانیم امیدوار باشیم که شرکت ال جی در تصمیم خود مبنی بر عرضه ی این گوشی تنها در آمریکای شمالی ، آسیا ، خاورمیانه و آفریقا تجدید نظر کند.

اگر شما دوست دارید بیشتر در مورد اولین گوشی هوشمندی که به صورت پیش فرض با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد بدانید، حتما مقالات قبلی ما را در مورد این گوشی از این لینک بخوانید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید