گلکسی نوت ۷ و مشکلات بی پایان! - تکفارس 
گلکسی نوت ۷ و مشکلات بی پایان! - تکفارس 

گلکسی نوت ۷ و مشکلات بی پایان!

امید بصیری
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 17:30
گلکسی نوت ۷ و مشکلات بی پایان! - تکفارس 

اگر می خواهید به هند سفر کنید و گلکسی نوت ۷ نیز با خود به همراه دارید حق ندارید گلکسی نوت ۷ خود را در قسمت مسافران هواپیما قرار دهید! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

حتما تا کنون اخبار بی شماری راجع به مسئله ی منفجر شدن باتری های نوت های ۷ خوانده اید و حتما می دانید که این گوشی ها وقتی که در شارژ هستند خطر منفجر شدن را کاملاً حس می کنند. سامسونگ نیز این مسئله را تایید و اعلام کرده که تمام تلاش خود را می کند تا هر چه زودتر این موضوع را برطرف کند. در همین راستا این شرکت دستور جمع آوری تمامی نوت های موجود در سطح بازار را داده است و از تمام دارندگان نوت ۷ نیز درخواست کرده است تا نوت های خود را تحویل داده و در طرح جایگزینی این گوشی ها شرکت داشته باشند. این شرکت داوطلبانه و کاملاً رایگان تمامی نوت های ۷ را تعویض خواهد کرد. البته گزارش ها بعد از این بیانیه نیز همچنان از منفجر شدن های گلکسی نوت ۷ خبر می دهند به همین دلیل نیز سامسونگ از تمام مشتریان مصرانه خواسته تا در این طرح شرکت کنند و نوت های خود را پس بفرستند که ما نیز در خبری دیروز این مطلب را به سمع و نظر شما رساندیم.

برای کاهش خطر منفجر شدن گلکسی نوت ۷ در داخل هواپیما ها شرکت صادرکننده مجوز پرواز برای هواپیماها در ایالات متحده به مسافران دستور داده که در طول زمان پرواز به هیچ وجه از نوت ۷ خود استفاده نکنند و حتماً آن را خاموش کنند. حال دولت هند نیز حضور گلکسی نوت ۷ در قسمت مسافران را ممنوع کرده است. مسافران تنها اجازه خواهند داشت تا گلکسی نوت های خود را که ضمناً خاموش نیز هستند در داخل چمدان های خود قرار دهند.

این دستور باید سریعاً به حالت اجرایی در آید. این موضوع به امنیت پرواز مربوط است.

این مسئله را مدیر بخش پرواز های داخلی هند نیز تایید کرده است.

بی شک خبر ممنوع شدن استفاده از گلکسی نوت ۷ در هواپیما های مسافربری آمریکا بر روی این تصمیم دولت هند تاثیر داشته است.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.