اطلاعات ژیائومی Mi 5S لو رفت - تکفارس 
اطلاعات ژیائومی Mi 5S لو رفت - تکفارس 

اطلاعات ژیائومی Mi 5S لو رفت

امید بصیری
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 15:52
اطلاعات ژیائومی Mi 5S لو رفت - تکفارس 

اطلاعات نسخه ی به روز رسانی شده ی شیائومی Mi 5 که با تغییرات گسترده و بهبود های کم نظیر در سخت افزار رو به رو شده لو رفت. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

حدود ۳ ماه پیش بود که مطلع شدیم شیائومی Mi 5S باید ظاهری شبیه به نسخه ی قبلی خود یعنی شیائومی Mi 5 داشته باشد و تغییرات اصلی در زیر بدنه ی این گوشی و مشخصات سخت افزاری آن اعمال خواهند شد. همین طور مطلع شدیم که احتمالاً این گوشی تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد. اما حال امروز اطلاعات و مشخصات این گوشی در قابل یک Screenshot لو رفته اند. مشخصات که بسیار دلربا به نظر می رسند.

شیائومی Mi 5S از صفحه نمایشی ۵.۱۵ اینچی با قابلیت Force Touch بهره خواهد بود. در زیر بدنه ی این گوشی پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۱ شرکت کوالکام با ۲.۴ گیگابایت قدرت پردازشی قرار دارند. همچنین مسئولیت پردازش های گرافیکی بر عهده ی پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ خواهد بود .۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 نیز با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز در پس زمینه ی این گوشی قرار دارند. حافظه ی داخلی این گوشی نیز از نوع UFS 2 و ۲۵۶ گیگابایت نیز ظرفیت خواهد داشت. البته صحبت هایی نیز از وجود دو مدل با میزان حافظه و رم کمتر می شد که از وجود نسخه ای با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه و نسخه ای دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه می دادند. دوربین پشتی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد و همچنین از قابلیت ثابت سازی اپتیکال تصویر بهره می برد که دیافراگم f 1.8 را نیز دارا است. فوکوس PDAF نیز در این دوربین پیش بینی شده است. ظرفیت باتری این گوشی نیز  ۳۴۹۰ میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع ۳ کوالکام نیز بهره خواهد برد. به جای پورت Micro USB نیز از پورت USB C_Type بهره خواهد برد. وزن این گوشی ۱۴۷ گرم و ضخامت آن نیز ۷.۲۵ میلی متر خواهد بود و از فناوری ارتباطی NFC نیز بهره خواهد برد. همچنین در این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز بهره برده می شود.

اگر از مشخصات این گوشی شگفت زده شده اید منتظر خبر های بیشتر باشید. ممکن است در چند روز آینده تاییدیه ی TENAA نیز منتشر شود.

نظر شما درباره ی مشخصات شگفت انگیز این ابر گوشیِ هوشمند چیست؟!

منبع:Phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.