دوربین دوگانه تا ۲۰۱۸ تنها در آیفون های مدل پلاس قرار می گیرد؟ - تکفارس 
دوربین دوگانه تا ۲۰۱۸ تنها در آیفون های مدل پلاس قرار می گیرد؟ - تکفارس 

دوربین دوگانه تا ۲۰۱۸ تنها در آیفون های مدل پلاس قرار می گیرد؟

سعید مزارعی
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - 15:27
دوربین دوگانه تا ۲۰۱۸ تنها در آیفون های مدل پلاس قرار می گیرد؟ - تکفارس 

Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI Security که احتمالا بهترین تحلیلگر محصولات اپل در صنعت موبایل نیز هست، پیش بینی های خود را از آیفون های سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. در یک نوشته ای که برای مشتریان ارسال شد، Kuo می گوید که دوربین های دوگانه همچنان تا سال آینده تنها به صورت اختصاصی برای مدل ۵.۵ اینچی آیفون ها قرار داده خواهد شد. این تحلیلگر همچنین می گوید که اپل هنوز قصد ندارد این دوربین ها را برای مدل کوچکتر نیز به کار ببرد که دلیل این کار هزینه ی این دوربین ها هستند که ۳۰ تا ۴۰ دلار بر روی هر گوشی هزینه ی اضافه تر در بر خواهد داشت و این راهی است که به زودی خواهیم فهمید که آیا این دوربین ها فراگیر خواهند شد یا خیر.

Kuo اعتقاد دارد که تغییرات در این دوربین ها برای سال بعد شامل استفاده از OIS به لنز های تله فوتو می باشد. امسال ویژگی تثبیت کننده به لنز های عریض محدود می شد.

“در حالی که یک ویژگی جذاب برای مشتاقان عکاسی و عکاسان حرفه ای اضافه شده است، دوربین دوگانه دوربین های دوگانه گوشی آیفون ۷ پلاس هنوز فراگیر نشده اند. علاوه بر قیمت بالای آن  ( ۳۰ تا ۴۰ دلار برای هر گوشی تخمین زده می شود ) و ضرورت اپل برای افزایش ارزش افزوده برای آخرین و بالاترین مدل های آیفون ، ما انتظار داریم که تنها آخرین و بالاترین مدل های آیفون (۳۰ تا ۴۰ درصد از آن ها ) سال بعد دارای دوربین دوگانه باشند.” Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI Security.

به این خاطر که سال آینده دهمین سالگرد تولید آیفون ها است، شرکت اپل دست به تغییرات گسترده در آِیفون ها می زند که به صورت نرمال باید یک دستگاه سری S باشد. این تغییرات می توانند شامل یک صفحه نمایش بدون لیه و سر تا سری به همراه حذف دکمه ی خانه و قرار دادن حسگر اثر انگشت در زیر شیشه ی صفحه نمایش باشد. این گوشی احتمالا به یک صفحه نمایش OLED و لبه های سراسر منحنی مجهز خواهند شد. همچنین بحث هایی از احتمال وجود اسکنر عنبیه چشم مطرح می شود و ما به هیچ وجه از داشتن اسمارت کانکتور در مدل ۵.۵ اینچی مشابه آنچه که در تمام این تابستان برای گوشی های آیفون ۷ پرو مشاهده می کردیم شگفت زده نخواهیم شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید