فروش هواوی آنر ۸ به حدود ۱.۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 
فروش هواوی آنر ۸ به حدود ۱.۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 

فروش هواوی آنر ۸ به حدود ۱.۵ میلیون دستگاه رسید

دانیال دهقانی
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - 22:32
فروش هواوی آنر ۸ به حدود ۱.۵ میلیون دستگاه رسید - تکفارس 

فروش هواوی آنر ۸ به حدود ۱.۵ میلیون دستگاه رسید! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

زیر شاخه گوشی های هواوی یعنی آنر (Honor) به لطف شما مشتریان عملکرد خوبی دارد! اگر به ماه جولای بازگردیم، می بینیم که هواوی آنر ۸ (Honor 8) چهار روز پس از معرفی حدود ۵ میلیون علاقه مند پیدا کرد. این گوشی یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و چیپست قدرتمند کیرین ۹۵۰ (Kirin 950) به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم (بسته به مدل آن) سخت افزاری قدرتمند را برای آن تشکیل داده اند. این گوشی از زمان عرضه در ماه جولای تا کنون، حدود ۱.۵ میلیون نسخه فروش داشته است. این اطلاعات توسط رئیس شاخه آنر هواوی یعنی ژائو مینگ (Zhao Ming) طی رویدادی که در روز جمعه برگزار شده بود، به خبرنگاران داده شد. این مسئول همچنین اعلام کرد که طی ۹۹۹ روزی که از معرفی این زیر شاخه گذشته، بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی تحت برند آنر به فروش رسیده است. و با توجه به عرضه آنر ۸ در انگلیس و آمریکا، باید شاهد رشد این روند صعودی نیز باشیم.

باقی مشخصات این گوشی شامل یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی می شود. این گوشی شامل یک بدنه آلومینیومی می شود که در پشت خود یک اسکنر اثر انگشت را جای داده است. خریداران می توانند بین دو مدل که یکی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، یکی را انتخاب کنند. دوربین جلویی گوشی ۸ مگاپیکسلی است و باتری گوشی نیز ۳۰۰۰ میلی آمپری. گوشی یک سیستم شارژ سریع هم دارد که می تواند در عرض ۳۰ دقیقه شارژ گوشی را از ۰ به ۴۷ درصد برساند. اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 به طور پیش فرض بر روی گوشی نصب است.

آنر ۸ هم اکنون در آمریکا در دسترس است و اگر علاقه ای به خرید آن دارید، می توانید از طریق سایت رسمی گوشی های آنر آن را به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار خریداری کنید.

نظر شما در رابطه با آنر ۸ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.