چگونه تشخیص دهیم که گلکسی نوت ۷ ما قرار نیست منفجر شود؟! - تکفارس 
چگونه تشخیص دهیم که گلکسی نوت ۷ ما قرار نیست منفجر شود؟! - تکفارس 

چگونه تشخیص دهیم که گلکسی نوت ۷ ما قرار نیست منفجر شود؟!

امید بصیری
۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - 13:30
چگونه تشخیص دهیم که گلکسی نوت ۷ ما قرار نیست منفجر شود؟! - تکفارس 

راه حلی وجود دارد تا با چک کردن یکی از قسمت های جعبه ی گوشی خود متوجه شوید که آیا گلکسی نوت ۷ شما از راسته ی منفجرشوندگان است یا نه! در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

مدت یک یا شاید هم دو هفته طول خواهد کشید تا سامسونگ بتواند اقدامات و تمهیدات لازم برای ارائه ی مجدد گلکسی نوت ۷ در سطح جهانی را تدارک ببیند. سامسونگ رسما اعلام کرده است که داوطلبانه و رایگان تمام گلکسی نوت های ۷ را پس از ارائه ی آن در ۱۹ آگوست دریافت و تعویض خواهد کرد. اگر هنوز مطلع نشده اید باید بگوییم که این شرکت پس از مسئله ی پیش آمده در مورد باتری های گلکسی نوت ۷ که در هنگام شارژ شدن منفجر می شدند اعلام کرد که تمامی گوشی های خود را از سطح بازار جمع می کند. این شرکت دلیل این مشکل را نیز توضیح داد و همچنین اعلام کرد که اخطار های کارخانه ای برای نسخه هایی که از این به بعد تولید می شوند نگران کننده نیست.

شما به عنوان یک مشتری چگونه می توانید مطمئن شوید که دستگاهی که در اختیار شماست امکان منفجر شدن ندارد؟! شرکت سامسونگ استرالیا امروز اطلاعات بیشتری درباره ی مراحل تعویض این دستگاه منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده که قطعه ی تعویضی از تاریخ ۲۱ سپتامبر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و هم اینکه چگونه میتوان نسخه های جدید را از نسخه های قدیمی تشخیص داد.

در واقع باید گفت گلکسی نوتی که در حال حاضر در اختیار شما قرار دارد کاملاً خطر منفجر شدن را دارا است و این راهکار برای پس از عرضه ی دوباره ی نوت ۷ است که بفهمید آیا از نسخه های پرخطر یا معمولی استفاده می کنید.

در جعبه ی گلکسی نوت ۷ جدید مشخصه های زیادی برای این منظور وجود خواهند داشت. این مشخصه ها شامل یک مربع مشکی کوچک در قسمت بارکد محصول و همچنین یک حرف S آبی رنگ در محوطه ای سفید خواهند شد. سامسونگ استرالیا همچنین به صورت آنلاین از طریق شماره ی ساخت محصول به شما اعلام خواهد کرد که آیا این نسخه از نسخ قدیمی و یا جدید است. همچین اقدامی هم اکنون توسط سامسونگ در چین و هنگ کونگ انجام میشود.

کاملا محتمل است که روش مشابهی در تمام بازار های جهان به کار گرفته شود تا بتوان نسخه های معیوب را از نسخه های سالم تشخیص داد. سامسونگ مهلت دو هفته ای برای ارائه ی مجدد گلکسی نوت ۷ برای خود در نظر گرفته است.

identify-safe-galaxy-note-7-720x299

نظر شما درباره ی این اقدام سامسونگ چیست؟! به نظر شما گلکسی نوت ۷ با وجود این اقدام میتواند محبوبیت از دست رفته ی خود را پس بگیرد؟!

منبع:sammobile.comsamsung

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mahan DmC گفت:

    من خودم شخصا فک میکنم نه .چون زمانی ندارن
    تو این دوره و زمونه اینقد برند های متفاوتی حضور دارن که تا یک نفر از این برند دلخور میشه درجا میره سراغ برند بعدی !
    مایکروسافت تونست یه خورده تو نسل هشت کنسول ها خودشو جمع کنه ولی ایکس باکس وان تو بازار بجز خودش سه تا رقیب بیشتر نداره!و همینطور ایکس باکس وان زمان خیلی داره تا نسخه بعدیش .