اطلاعات مربوط به فراخوانی گوشی های نوت ۷ - تکفارس 
اطلاعات مربوط به فراخوانی گوشی های نوت ۷ - تکفارس 

اطلاعات مربوط به فراخوانی گوشی های نوت ۷

سعید مزارعی
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 19:38
اطلاعات مربوط به فراخوانی گوشی های نوت ۷ - تکفارس 

سامسونگ در حالی برنامه ریزی برای تعویض گوشی های گلکسی نوت ۷ خود است تا مانع از آتش گرفتن گوشی های بیشتری بر اثر خرابی باتری آن ها شود. سامسونگ استرالیا با انتشار پیامی رسمی اعلام کرده است که شروع تعویض این گوشی ها در این کشور را از روز ۲۱ سپتامبر آغاز می کند.

با اینکه این اعلامیه حرفی از آغاز این طرح در سایر کشور ها نزده است اما باز هم به ما یک زمان تقریبی از شروع این طرح در سایر کشور ها و برخی سر نخ ها از استراتژی های این کمپانی برای رهایی از این وضعیت سخت می دهد.

دارندگان گوشی های نوت ۷ آسیب دیده به محض آغاز این طرح می توانند به انتخاب خود یا یک گوشی گلکسی نوت ۷ جدید بگیرند و یا پول خود را کامل پس بگیرند. شرکت سامسونگ به دارندگان گوشی های نوت ۷ توصیه می کند که یک بک آپ از داده های خود بگیرند سپس گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند و گوشی را خاموش و سپس به یکی از مراکز مورد نظر تحویل دهند. از ۲۱ سپتامبر از طریق مراکز اصلی با آن ها تماس گرفته می شود تا گوشی جدید آن ها به آن ها تحویل داده شود.

گوشی های مرکز تعویض به راحتی با این نشانه هایی که بر روی آن ها قرار داده شده است قابل شناسایی هستند – یک مربع سیاه بر روی بارکد سفید آن ها کشیده شده است همراه با یک برچسب سفید با یک “S” آبی. علاوه بر این ها سامسونگ استرالیا و احتمالا همه ی سامسونگ ها یک پایگاه داده را به صورت آنلاین منتشر خواهند کرد که شماره های IMEI این دستگاه ها می تواند چک شود که آیا این یک گوشی قدیمی است و یا یک گوشی که از مراکز تعویض گرفته شده است.

امیدواریم که کمپین تعویض گوشی های نوت ۷ سامسونگ به زودی در سایر کشور هایی که این گوشی ها فروخته شده اند هم آغاز به کار کند.

بروزرسانی: اطلاعات فراخوانی برای همه ی کشورهایی که گوشی های گلکسی نوت ۷ به فروش رسیده است حالا از این لینک به صورت آنلاین در دسترس است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید