Gear VR هدیه ی سامسونگ در هند برای عذر خواهی در مورد نوت ۷ - تکفارس 
Gear VR هدیه ی سامسونگ در هند برای عذر خواهی در مورد نوت ۷ - تکفارس 

Gear VR هدیه ی سامسونگ در هند برای عذر خواهی در مورد نوت ۷

امید بصیری
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 15:40
Gear VR هدیه ی سامسونگ در هند برای عذر خواهی در مورد نوت ۷ - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا با دادن یک عینک واقعیت مجازی به همراه گلکسی نوت ۷ از طرفداران این گوشی برای فاجعه ی پیش آمده در مورد منفجر شدن باتری های این گوشی به هنگام شارژ شدن که سامسونگ را مجبور اقدام به جمع آوری گوشی های خود از سطح بازار بکند عذر خواهی کند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

با فاجعه ای که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد و مسئله ی منفجر شدن باتری این گوشی به هنگام شارژ شدن حال این شرکت مجبور شده است تا گوشی های خود را پس بگیرد. مسئله دیگر حل شدن مشکل منفجر شدن باتری این گوشی نیست، اکنون اعتماد بسیاری از مردم به این گوشی از دست رفته است و سامسونگ باید تلاش زیادی بکند تا بتواند این اعتماد از دست رفته را برگرداند. این شرکت دو راه پیش روی مشتریان قرار داده است: یا اینکه یک گلکسی نوت ۷ نو را به محض رفع مشکل منفجر شدن باتری تحویل بگیرند و یا اینکه آن را با گلکسی S7 و یا S7 Edge تعویض کنند در حالی که بعضی مشتریان خواستار پس گرفتن پول کامل خود هستند. اما شرکت سامسونگ هند پیشنهاد متفاوت تری را عرضه کرده است. این شرکت پیشنهاد داده است که هر کدام از مشتریان در ازای تاخیر پیش آمده در تحویل گلکسی نوت ۷ یک عدد عینک واقعیت مجازی Gear VR رایگان از این شرکت هدیه بگیرد.

هند تنها بازاری بود که هیچ محصول رایگانی را در ازای خرید گلکسی نوت ۷ به مشتریان خود ارائه نداد اما صرفا تخفیف نسبتا خوبی بر روی خرید Gear VR با قیمت ۳۰ دلار به مشتریان داد. این مسئله کمی ناعادلانه بود چرا که در نقاط دیگر دنیا شرکت ساموسنگ هدایایی همچون کارت حافظه ی ۲۵۶ گیگابتی را ارائه می کرد اما به نظر مسئله ی پس گرفتن گلکسی نوت های قبلی برای تعمیر آن ها راه را برای دست به جیب شدن بیشتر ساموسنگ برای مشتریان هئدی خود هموارتر کرده است. علاوه بر این عینک واقعیت مجازی رایگان، سامسونگ همچنین اعتباری بالغ بر ۵۰ دلار را برای خرید از فروشگاه Oculus ارائه می دهد. البته شما می توانید مبلغ پرداخت شده خود را نیز باز پس بگیرید اما شما برای این مورد باید با قسمت مشتریان شرکت سامسونگ تماس بگیرید چرا که در سایت رسمی سامسونگ هیچ گونه تعهدی برای باز پرداخت وجه ارائه نشده است.

همانند تمام نقاط دیگر جهان شرکت سامسونگ هند نیز زمان مشخصی برای ارائه ی مجدد گلکسی نوت ۷ تایین نکرده است. و همچنین اینکه دوباره از چه تاریخی می توان این گوشی هوشمند را تهیه کرد. به عقیده ی ما حداقل مدت دو تا سه هفته طول خواهد کشید تا سامسونگ بتواند آن باتری های معیوب را تعویض کند بنابراین حداقل تا ماه اکتبر طول خواهد کشید تا دوباره بتواندی این ابر گوشی هومشند را تهیه کنید.

نظر شما درباره ی این تمهید برای به دست آوردن مجدد اعتماد از دست رفته ی مشتریان چیست؟! آیا سامسونگ می تواند این کار را بکند؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید