همه آنچه که باید از اپل واچ سری دوم بدانید + گالری تصاویر - تکفارس 
همه آنچه که باید از اپل واچ سری دوم بدانید + گالری تصاویر - تکفارس 

همه آنچه که باید از اپل واچ سری دوم بدانید + گالری تصاویر

سعید مزارعی
۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - 19:53
همه آنچه که باید از اپل واچ سری دوم بدانید + گالری تصاویر - تکفارس 

پس از ۱۹ ماه از معرفی اولین نسل از ساعت های هوشمند شرکت اپل شب گذشته این شرکت در رویداد سالانه خود برای معرفی گوشی های هوشمند آیفون از نسل دوم این ساعت ها هم رونمایی کرد. اپل نام این ساعت هوشمند جدید را اپل واچ سری دوم نامیده است. در ادامه برای معرفی این ساعت هوشمند با تکفارس همراه باشید :

به گفته ی اپل ساعت های هوشمند این شرکت پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار هستند و همچنین کاربران آن ها بیشترین رضایت را از آن ها به نسبت سایر ساعت های هوشمند بازار داشته اند. علارغم این گفته ها اما این ساعت ها انتقادات بسیاری را نیز دریافت کرده اند. اما اپل در این سری تلاش داشته است تا این نارضایتی ها را جبران کند. طراحی این ساعت هوشمند تفاوتی با نسل پیش آن ندارد و همان ظاهر ساده و مربعی خود را حفظ کرده است. اپل تغییرات را به داخل این دستگاه منتقل کرده است و سعی داشته تا ساعتی کاربردی تر را روانه بازار کند. یکی از مشکلاتی که در مورد نسل اول این ساعت ها کاربران بسیار از آن شکایت داشته بودند اتکای بیش از اندازه ی این ساعت به گوشی های آیفون بود. اما امسال اپل با قرار دادن GPS تلاش کرده است تا کمی از این وابستگی را کم کند و این ساعت بتواند بدون نیاز به گوشی های آیفون قدم های کاربران را حساب کند. شایعات مختلف قبل از رونمایی این ساعت هوشمند از احتمال وجود یک فشارسنج هم در این ساعت ها خبر می دادند اما شب گذشته شرکت اپل حرفی از این قابلیت نزد. بازی پوکمون گو از جمله بازی هایی بود که امسال سر و صدای زیادی را به پا کرد و از روز معرفی آن تا کنون تقریبا روزی نبوده که خبری از آن منتشر نشود. دیشب در جریان معرفی این ساعت رئیس شرکت نیانتیک هم بر روی صحنه آمد و اعلام کرد که این بازی بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. او همچنین اعلام کرد که این بازی محبوب بر روی ساعت هوشمند اپل هم عرضه خواهد شد و بازی کننده ها می توانند بدون نیاز با آیفون تنها با ساعت های اپل خود به شکار پوکمون ها بروند.

اپل اعلام کرد که پردازنده ی این ساعت هوشمند ارتقا یافته است و پردازنده ی S2  اکنون می تواند ۵۰ درصد کارها را سریعتر انجام دهد و همچنین پردازشگر گرافیکی آن نیز دوبرابر سریعتر شده است. ظرفیت باتری که از طرف کاربران بیشترین انتقادات را دریافت کرده بود هم افزایش یافته است و می تواند مدت بیشتری ساعت هوشمند شما را روشن نگه دارد.

یکی از قسمت هایی که شب گذشته اپل بر روی آن تاکید زیادی می کرد بهبود قابلیت ضد آبی این ساعت ها بود که به گفته ی آن ها تا ۵۰ درصد بهتر شده است و اکنون می تواند تا عمق ۵۰ متری سطح آب دوام بیاورد. از این رو شنا هم به لیست ورزش های اپل واچ اضافه شد و با الگوریتم های بهبود یافته آن می توانید مصرف کالری بدن خود را دقیق تر اندازه گیری کنید.

صفحه نمایش این ساعت هم از آن دسته پیشرفت های آن محسوب می شود. اپل واچ سری ۲ اکنون با ۱۰۰۰ نیت روشنایی بسیار بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و می توان به راحتی در زیر نور مستقیم آفتاب به آن نگاه کرد.

اپل واچ جدید در نسخه های متفاوتی عرضه می شود که از جمله ی آن ها می توان به آلمینیومی ، سرامیکی و استیل اشاره کرد. اپل همچنین اعلام کرد که همکاری چند ساله ی خود با شرکت لوازم ورزشی نایکی در تولید این محصول به اوج خود رسیده است و این شرکت حالا یک نسخه ی اختصاصی از ساعت های خود را برای شرکت نایکی تولید کرده است. نام این نسخه Apple Watch Nike + است و این ساعت به دونده ها کمک می کند تا فعالیت های ورزشی خود را بهتر کنترل کند. این نسخه همچنین با سیری بسیار تعامل دارد به طوری که بدون نیاز به لمس صفحه نمایش آن می توان از آن استفاده کرد.

شرکت اپل اعلام کرده است که ساعت های جدید این شرکت با قیمت ۳۶۹ دلار در پایان سال میلادی جاری در دسترس هستند و همچنین یک نسخه ی بروز شده ی جدید ساعت های نسل پیش این ساعت ها با قیمت ۲۶۹ دلار به فروش می رسند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.