نگاهی گذرا به گوشی موتورولا موتو ای، کم هزینه ولی نه چندان جالب - تکفارس 
نگاهی گذرا به گوشی موتورولا موتو ای، کم هزینه ولی نه چندان جالب - تکفارس 

نگاهی گذرا به گوشی موتورولا موتو ای، کم هزینه ولی نه چندان جالب

دانیال دهقانی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 19:35
نگاهی گذرا به گوشی موتورولا موتو ای، کم هزینه ولی نه چندان جالب - تکفارس 

نگاهی گذرا به گوشی موتورولا موتو ای، کم هزینه ولی نه چندان جالب! در ادامه همراه تک فارس باشید.

تقریباً دو ماه از وقتی که لنوو (Lenovo) سری جدید گوشی موتورولا موتو ای (Motorola Moto E) را معرفی کرده گذشته است. سری سوم این گوشی (در سال ۲۰۱۶) که آمده تا جای دو سری قبلی خود که در آمریکا با قیمت های بسیار مناسبی فروخته می شدند و حتی از سری موتو جی (Moto G) هم ارزان تر بودند را پر کند.

در هر حال، بر خلاف سری های قبلی موتو ای، هیچ سر و صدای زیادی پیرامون سری ۲۰۱۶ موتو ای وجود نداشت و حتی هنوز فروش این گوشی در ایالات متحده آمریکا هم شروع نشده است (احتمالاً به این زودی ها این گوشی در آمریکا عرضه نخواهد شد).

به همین علت ما در مورد این گوشی بسیار شگفت زده بودیم و حالا به لطف نمایشگاه آی اف ای ۲۰۱۶ (IFA) اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات این گوشی به دست آورده ایم. از لحاظ ظاهری پشت این گوشی بافتی پلاستیکی دارد که دو فرو رفتگی کاملاً مشخص روی آن وجود دارد: یکی برای بلندگوها و دیگری برای درگاه هندزفری. طراحی این گوشی بسیار ساده است، که برای یک گوشی ارزان قیمت همچون موتو ای چیز جالبی به شمار می رود.

از لحاظ سخت افزاری موتو ای ۲۰۱۶ از چیپست مدیا تک MT6735p که بسیار ارزان قیمت است استفاده کرده است. همچنین مشاهده شده که در بعضی بازارها، نسخه ای از این گوشی عرضه می شود که از چیپست اسنپ دراگون ۴۱۰ (Snapdragon 410) بهره می برد پس احتمالاً دو نسخه از این گوشی وجود دارد. این گوشی از یک طراحی ضد بارش بهره می برد که باعث می شود در هنگام بارش باران راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید، و همچنین این گوشی از فناوری ۴G LTE نیز بهره می برد. در پشت این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با یک عدد فلاش ال ای دی وجود دارد، در حالی که دوربین جلویی گوشی ۵ مگاپیکسلی است. آخرین نکته مهمی که لنوو به آن اشاره کرده بهره بردن این گوشی از نوعی باتری است که تمام یک روز را کفاف می دهد.

با همه این ها، به نظر با عرضه گوشی موتو ای ۲۰۱۶ ضعیف ترین گوشی سری موتو ای پا به بازار گذاشته است، گوشی هوشمندی که به هیچ وجه جذاب و جالب نیست. به نظر لنوو با این گوشی سری موتو ای را به یک بن بست رسانده است و معلوم نیست این شرکت چطور در دنیای امروز که خریداران حق انتخاب های بسیاری دارند، می خواهد برای این گوشی بازاریابی کند.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا تهیه آن را عملی عاقلانه می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید