احتمالاً بیش از یک سوم از کاربران آیفون به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی خواهند آورد - تکفارس 
احتمالاً بیش از یک سوم از کاربران آیفون به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی خواهند آورد - تکفارس 

احتمالاً بیش از یک سوم از کاربران آیفون به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی خواهند آورد

دانیال دهقانی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 19:37
احتمالاً بیش از یک سوم از کاربران آیفون به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی خواهند آورد - تکفارس 

احتمالاً بیش از یک سوم از کاربران آیفون به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی خواهند آورد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بر طبق تحقیقاتی که موسسه بوستونی لوکالیتیکس (Localytics) به عمل آورده است، بیش از ۳۰ درصد آیفون های حال حاضر ۳ سال یا بیشتر سن دارند. برای مثال، آیفون ۵ اس که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده چیزی در حدود ۱۷ درصد از کاربران را در اختیار دارد، در حالی که حتی گوشی های قدیمی تری چون آیفون ۵ (که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد) و آیفون ۴ اس (که در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شده بود) درصدهایی تک رقمی از مقدار مشتریان را به خود اختصاص داده اند.

مدل های جدیدتر یعنی آیفون ۶ و آیفون ۶ اس نیز به ترتیب ۳۰ و ۱۹ درصد از مقدار مشتریان آیفون را به خود اختصاص داده اند، در حالی که مدل های بزرگ تر آن ها یعنی آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶ اس پلاس به ترتیب ۹ و ۸ درصد از بازار آیفون ها را در اختیار دارند. گوشی پنج اینچی آیفون اس ای (iPhone SE) نیز تنها ۲ درصد از این آمار را به خود تخصیص داده است.

کاربرانی که گوشی های قدیمی تر آیفون را هم اکنون مورد استفاده قرار می دهند، پتانسیل آن را دارند تا به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس روی بیاورند و این گوشی ها را خریداری کنند. بر این اساس، کمی بیشتر از یک سوم کاربران حال حاضر آیفون احتمال دارد به سمت این دو گوشی سوق پیدا کنند.

در هر حال، این موسسه آماری انتظار ندارد تا کاربران آیفون سریعاً به سراغ تهیه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بروند، چرا که به طور معمول کاربران آیفون معمولاً چند ماه بیشتر از کاربران دیگر گوشی های هوشمند اقدام به نگه داشتن گوشی خود می کنند و سپس به سراغ تعویض آن می روند. این به آن معناست که آن ها احتمالاً چند ماه منتظر می مانند، یا منتظر سری ۲۰۱۷ می شوند یا حتی به سراغ تهیه یک گوشی اندرویدی خواهند رفت.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ به نظر شما آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس می توانند فروش خوبی داشته باشند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید