میزان درآمد اچ تی سی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با افت محسوس رو به رو بوده است - تکفارس 
میزان درآمد اچ تی سی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با افت محسوس رو به رو بوده است - تکفارس 

میزان درآمد اچ تی سی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با افت محسوس رو به رو بوده است

دانیال دهقانی
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - 19:32
میزان درآمد اچ تی سی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با افت محسوس رو به رو بوده است - تکفارس 

میزان درآمد اچ تی سی در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با افت محسوس رو به رو بوده است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اچ تی سی امروز اعلام کرد که میزان درآمد این شرکت در ماه آگوست امسال برابر با ۲۰۹.۹۷ میلیون دلار بوده است. با این که این مقدار معادل ۴.۱۱ درصد نسبت به میزان درآمد این شرکت در ماه جولای بهتر است، ولی این مقدار نسبت به همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۵ با ۴.۵۱ درصد کاهش رو به رو بوده است. همچنین، اچ تی سی تا پایان ماه آگوست در سال ۲۰۱۶ چیزی در حدود ۱.۴۹ میلیارد دلار درآمد داشته است. این میزان نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۵، با افت محسوس ۴۷.۵۶ درصدی مواجه شده است.

با وجود این که اچ تی سی ۱۰ (HTC 10) احتمالاً بهترین گوشی این شرکت در چند سال اخیر بوده، ولی اچ تی سی آن را به رقابت با گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) فرستاد. و حالا هم حقیقتاً اچ تی سی هیچ گوشی هوشمندی را ندارد که جایگزین مناسبی برای خریداران پشیمان از خرید گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) بشود. ال جی با معرفی ال جی وی ۲۰، یک گوشی مناسب را برای جایگزینی گلکسی نوت ۷ به بازار عرضه خواهد کرد.

در تایوان، اچ تی سی شروع به فروش UA Band که یک دستبند هوشمند مربوط به فیتنس به شمار می رود کرده است. در پایان ماه هم نوار سینه UA Heart Rate را به بازار عرضه خواهد کرد که همان طور که از نام آن پیداست، مربوط به ضربان قلب می شود. UA Band که قیمتی برابر با ۱۹۰ دلار دارد، فعالیت های روزانه مانند کیفیت خواب و فعالیت های مربوط به فیتنس را اندازه گیری می کند. اما UA Heart Rate با UA Band جفت می شود و مواردی همچون ضربان قلب، کالری های سوزانده شده و … را اندازه گیری می کند. این وسیله نیز قیمتی معادل ۸۳ دلار دارد.

انتظار می رود که در ادامه این ماه، اچ تی سی دو گوشی اچ تی سی دیزایر ۱۰ لایف استایل (HTC Desire 10 LifeStyle) و اچ تی سی دیزایر ۱۰ پرو (HTC Desire 10 Pro) را معرفی کند. در روز چهارم اکتبر هم انتظار می رود گوگل از دو گوشی ساخته اچ تی سی در سری نکسوس یعنی پیکسل اکس ال (Pixel XL) و پیکسل (Pixel) رونمایی کند. اولین گوشی اندرویدی سری نکسوس را نیز اچ تی سی ساخته بود که با نام نکسوس وان (Nexus One) شناخته می شد. بنابراین، چندان هم دور از انتظار نیست که اچ تی سی چند سری مختلف از سری نکسوس را بسازد و جایگزین نکسوس های حال حاضر بازار کند.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ به نظر شما چه عواملی باعث شده اند که سودآوری این شرکت تا این حد کاهش داشته باشد؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.