فبلت سونی اکسپریا سی ۴ را به نصف قیمت، و با پرداخت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنید - تکفارس 
فبلت سونی اکسپریا سی ۴ را به نصف قیمت، و با پرداخت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنید - تکفارس 

فبلت سونی اکسپریا سی ۴ را به نصف قیمت، و با پرداخت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنید

دانیال دهقانی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 22:38
فبلت سونی اکسپریا سی ۴ را به نصف قیمت، و با پرداخت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنید - تکفارس 

فبلت سونی اکسپریا سی ۴ را به نصف قیمت، و با پرداخت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار تهیه کنید! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

طی چند سال اخیر، سونی چند گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده که ایده های آن ها کمی خلاف جهت آب شنا می کنند. در بین آن ها، اکسپریا سی ۴ (Xperia C4) گوشی هوشمندی بود که سال گذشته به بازار عرضه شد تا نشان دهد ما چقدر به گرفتن عکس از صورت زیبای خودمان علاقه داریم! با توجه به سخت افزار معمولی و میان رده ای آن که توسط خود سونی ساخته شده بود، این دوربین جلویی گوشی با فلاش خاص آن بود که به نوعی ویژگی اساسی آن به شمار می رفت. این گوشی که در ابتدا ۳۰۰ دلار قیمت داشت، اکنون به عنوان بخشی از حراجی جدید بست بای (Best Buy) با قیمت تنها ۱۴۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد!

اکسپریا سی ۴ با استانداردهای امروزی، ۳۰۰ دلار نمی ارزد، البته همان ابتدا هم این مقدار نمی ارزید. اما حالا با پرداخت ۱۵۰ دلار می توانید این گوشی را که یک دوربین جلویی فوق العاده دارد، یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی مناسب را با خود همراه کرده و ۲ گیگابایت حافظه رم داشته و حافظه داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت (قابل ارتقا) است تهیه کنید. گوشی اکسپریا سی ۴ از چیپست مدیا تک MT6752 که ۱.۷ گیگاهرتز قدرت دارد بهره می برد و یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ دی دارد که یک استاندارد برای فبلت ها محسوب می شود. همچنین این گوشی یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری نیز دارد و از فناوری ۴G LTE و دیگر فناوری های ارتباطی نیز بهره می برد.

همان طور که احتمالاً از طراحی آن متوجه شده اید، بر خلاف برخی دیگر از گوشی های سری اکسپریا این گوشی ضد آب و ضد خاک نیست. بدتر از آن، با وجود آن که سونی برای این گوشی وعده عرضه یک به روز رسانی حاوی اندروید ۶ مارشمالو را داده بود ولی هنوز چنین اتفاقی نیفتاده پس شما باید به همان اندروید ۵.۱ لالی پاپ بسنده کنید.

با این وجود، اگر شما به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت می گردید و قدیمی بودن فرم ور آن و البته میان رده ای بودن سخت افزار گوشی برای شما مهم نیست، اکنون پیشنهاد مناسبی برای خرید اکسپریا سی ۴ دارید. این گوشی هم اکنون در آمازون به قیمت ۲۱۵ دلار به فروش می رسد که از قیمت رسمی زمان عرضه این گوشی کمتر است، پس با خرید از بست بای می توانید باز هم ۶۵ دلار تخفیف نسبت به قیمت امروزی این گوشی دریافت کنید.

از آن جایی که این تخفیف بست بای برای مدت محدودی است، پس حواس تان باشد که اگر تمایلی به خرید این گوشی دارید، سریعاً نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

نظر شما در رابطه با گوشی اکسپریا سی ۴ چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید