تصاویری از گوشی هوشمند الفون سی ۱ منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از گوشی هوشمند الفون سی ۱ منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از گوشی هوشمند الفون سی ۱ منتشر شد

دانیال دهقانی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 21:53
تصاویری از گوشی هوشمند الفون سی ۱ منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از گوشی هوشمند الفون سی ۱ منتشر شد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

به نظر شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند یعنی الفون (Elephone) مشغول کار بر روی مدل جدیدی است. دو تصویر منتسب به گوشی الفون سی ۱ (Elephone C1) در فضای مجازی منتشر شده است، که نشان می دهد این گوشی یک بدنه فلزی پر ابهت داشته و در پشت آن نیز اسکنر اثر انگشت وجود دارد. به نظر این گوشی در قالب دو رنگ آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

هیچ دکمه Home ای در این گوشی وجود ندارد، در عوض سه دکمه لمسی در پایین صفحه نمایش گوشی قرار گرفته است. یک دوربین تک لنزی با اندازه ای معقول هم بالای اسکنر اثر انگشت وجود دارد و در کنار آن هم یک جفت فلاش ال ای دی وجود دارد.

طبق گزارش ها، این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد و اندروید نصب شده بر روی آن هم مارشمالو است.

در حال حاضر، این شرکت دو گوشی الفون آر ۹ (Elephone R9) و الفون اس ۷ (Elephone S7) را قصد دارد به بازار عرضه کند. هر دوی این گوشی ها هم قرار است پیش فروش شان از انتهای این ماه آغاز شود. الفون اس ۷ البته به خاطر الگوبرداری های واضح از گلکسی اس ۷ اندکی نزد مردم منفور است. اما همگی خوب می دانیم که تولید کننده های چینی اصلاً از این مسائل شرم نمی کنند. اگر آن ها می توانند با کپی برداری از سامسونگ کنار بیایند، پس حتماً قدرتمند هستند!

به هر صورت، به نظر به همین زودی ها شاهد معرفی الفون سی ۱ خواهیم بود و در آن زمان می توانیم اطلاعات بیشتری از این گوشی زیبا و جالب به دست آوریم، پس بهتر است که منتظر بمانید!

نظر شما در رابطه با محصولات الفون چیست؟

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.