گوگل احتمالا در حال ساخت جانشینی برای تبلت نکسوس ۷ خود است - تکفارس 
گوگل احتمالا در حال ساخت جانشینی برای تبلت نکسوس ۷ خود است - تکفارس 

گوگل احتمالا در حال ساخت جانشینی برای تبلت نکسوس ۷ خود است

علی سیف الهی
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - 12:20
گوگل احتمالا در حال ساخت جانشینی برای تبلت نکسوس ۷ خود است - تکفارس 

تبلت های اندرویدی از زمان معرفی شان، فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده اند اما گوگل در این بازار بسیار شلوغ و پر ازدحام با تبلت نکسوس ۷ خود، به خصوص مدل سال ۲۰۱۳، توانست حایگاه بالایی برای خود پیدا کند. حال شایعه شده است که این شرکت در حال ساخت نسل چدید تبلت نکسوس ۷ خود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

ترکیب قیمت پایین، نمایشگر رده بالا، سخت افزار مناسب و ظاهر متفاوت با آنچه آیپد داشت،  این تبلت را برنده ی بازار کرده بود. اما در طول یک سال گذشته تولید نسل جدید این تبلت ادامه پیدا نکرد و یک سال می شود که ما مدل جدید این تبلت را ندیده ایم و جایگیزینی برای مدل های قدیمی یافت نشده است. اما احتمالا این کار این پائیز تغییر پیدا کند. اوان بلاس، افشاگر معروف، ادعا کرده است که هواوی در حال ساخت تبلت ۷P خود می باشد که برای گوگل در حال توسعه می باشد و قبل از اواخر امسال عرضه خواهد شد.

تبلت ۷ اینچی گوگل ساخت هواوی، دارای ۴ گیگابایت رم است و برای عرضه قبل از اتمام این سال میلادی برنامه ریزی شده است.

ـــ ایوان بلاس

ایوان بلاس که توانسته زمان عرضه ی بسیاری از گجت های الکتریکی را درست پیش بینی کند، گفته است که این تبلت شامل ۴ گیگابایت رم خواهد بود اما درباره ی دیگر مشخصات فنی این تبلت اظهار نظر نکرده است و حتی عکس و رندری از این تبلت را منتشر نساخته است. حرف و حدیث های بسیاری پیرامون این تبلت وجود دارد. سایت Tech Times در ماه دسامبر شایعه ای مشابه همین مورد را منتشر کرده بود و هواوی نیز اوایل امسال علامت تجاری ۷P را ثبت نموده است. از نظر تئوری، تبلت نکسوس ۷P ظاری همانند همین گوشی های نکسوس گوگل خواهد داشت. اما گوشی های بزرگ کم کم دارند عادی می شوند و بازار تبلت های کوچک (همانند نکسوس ۷) نیز در حال از دست دادن اعتبار ظاهری خود است.

همچنین هنوز معلوم نیست که گوشی بعدی گوگل اصلا تحت نام نکسوس عرضه خواهد شد یا نه. شایعاتی اخیرا منتشر شده اند که اشاره دارند گوشی بعدی گوگل احتمالا از برند پیکسل استفاده کند. تنها تبلت پیکسل که گوگل فعلا برای خرید عرضه کرده است، تبلت پیکسل سی است، بنابراین احتمال این که گوگل همه ی سخت افزار های خود را تحت نام پیکسل درآورد بسیار زیاد است و احتمالا ما به این زودی ها از موضوع با خبر خواهیم شد. شایعه شده است که گوگل در تاریخ ۴ام اکتبر کنفرانسی را برای معرفی تبلت جدید خود برگزار خواهد کرد.

نظر شما درباره ی این موضوع چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.