شهر دس مونس در ایالت واشنگتن خواهان قدغن شدن بازی پوکمون گو است - تکفارس 
شهر دس مونس در ایالت واشنگتن خواهان قدغن شدن بازی پوکمون گو است - تکفارس 

شهر دس مونس در ایالت واشنگتن خواهان قدغن شدن بازی پوکمون گو است

دانیال دهقانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 22:29
شهر دس مونس در ایالت واشنگتن خواهان قدغن شدن بازی پوکمون گو است - تکفارس 

شهر دس مونس در ایالت واشنگتن خواهان قدغن شدن بازی پوکمون گو است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

سیاتل تایمز (The Seattle Times) گزارش داده است که طرفداران بازی پوکمون گو باعث بر هم خوردن صلح و آرامش در شهر دس مونس (Des Moines) در ایالت واشنگتن شده اند! کنسولگری این شهر به خاطر ازدحام چیزی بالغ بر ۲۰۰ بازیکن این بازی در بندرگاه شهر به صورت شبانه نگران است، ازدحامی که باعث به وجود آمدن برخی درگیری ها و خرابی ها نیز شد.

خب، نه آن زد و خورد های هالیوودی که در فیلم ها شاهدشان هستیم، ولی به هر حال بازیکنان این بازی سر و صدا ایجاد می کنند، زباله های خود را به میان شهر می اندازند، به کشیدن دخانیات و خوردن مشروبات الکلی هم مشغول می شوند. این روش درستی نیست که بازی بازان پوکمون گو در پیش گرفته اند، درست است؟

در ابتدا، مسئولان شهر نیروهای امنیتی بیشتری را برای برقراری آرامش و نظم در بندرگاه به آن منطقه منتقل کردند. بعدتر هم که کنسولگری شهر جلسه ای برگزار کرد و طی آن در مورد شلوغی و ازدحام در پارک ساحلی و هزینه های زیاد مربوط به استخدام نیروهای امنیتی برای بندرگاه بحث شد. همچنین آن ها قصد دارند تا بازی بازان پوکمون گو به دیگر مشاغل نیز ضرر و زیان وارد نکنند، مثلاً به مزارع و آسیاب های کشاورزان در کنار اسکله شهر چرا که ممکن است به هر حال پوکمون ها سر از آن جا هم در بیاورند!

همچنین اعضای کنسولگری شهر نیز به اتفاق آرا تصویب کردند که در مناطق عمومی و پارک های شهر پوکمون گو ممنوع شود. سپس آن ها با نیانتیک به عنوان سازنده بازی ارتباط برقرار کردند و هم اکنون منتظر دریافت جواب هستند. امید است که رسانه های مختلف نیز نیانتیک را از این مسئله آگاه کنند تا با چک کردن صندوق دریافت ایمیل خود، نسبت به پیام کنسولگری شهر دس مونس اطلاع پیدا کنند.

دس مونس تنها منطقه ای نیست که بازی پوکمون گو را تهدیدی برای شهر محسوب کرده است. ویتنام هم پوکمون گو را در کنار ساختمان های دولتی ممنوع کرده و به همه هشدار داده است که هنگام رانندگی به تجربه این بازی نپردازند. این بازی در ایران هم به علت مسائل امنیتی قدغن است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا پوکمون گو واقعاً یک تهدید برای امنیت شهر به شمار می رود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.