نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند - تکفارس 
نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند - تکفارس 

نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند

دانیال دهقانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - 22:28
نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند - تکفارس 

نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ یک به روز رسانی امنیتی دریافت می کند! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اواخر ماه پیش، به شما گفتیم که اچ تی سی در عمل به وعده خود در مورد زمان عرضه به روز رسانی امنیتی برای نسخه آنلاک شده گوشی اچ تی سی وان ای ۹ (HTC One A9) ناموفق بوده است. وقتی در تاریخ ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۵ گوشی اچ تی سی وان ای ۹ رسماً معرفی شد، این شرکت قول داده بود تا به روز رسانی های نرم افزاری را ۱۵ روز پس از این که آن ها برای گوشی های نکسوس عرضه شدند، در دسترس نسخه های آنلاک شده این گوشی قرار خواهد داد.

البته این وعده شامل نسخه های مربوط به خرده فروشی این گوشی نمی شد، به طور مثال نسخه های تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹. از قضا، نسخه تی موبایل این گوشی امروز جدیدترین به روز رسانی امنیتی را دریافت کرده است، که این به روز رسانی همان پچ امنیتی مربوط به اول ماه آگوست است. این به روز رسانی حدود ۵۹۷ مگابایت حجم دارد و نسخه نرم افزاری گوشی را به ۳.۳۹.۵۳۱.۱۲ تغییر می دهد.

از آن جایی که این به روز رسانی به طور OTA عرضه شده و بدون ترتیب در دسترس قرار گرفته، ممکن است تا چند روز آن را نتوانید دریافت کنید. البته نیازی به نگرانی نیست، این به روز رسانی طی چند روز به دست شما نیز خواهد رسید. اگر هم مایل هستید تا آن را به صورت دستی دریافت کنید، می توانید به این ترتیب عمل کنید:

Settings > About > Software update > Check Now

البته قبل از این که اقدام به دریافت این به روز رسانی برای نسخه تی موبایل گوشی اچ تی سی وان ای ۹ کنید، مطمئن شوید که باتری گوشی به طور کامل شارژ شده است و گوشی نیز به یک شبکه وای فای متصل است.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.